"Moja muzyka"- AC/DC - Highway to Hell - cały album

in #polish6 years ago (edited)


Tego zespołu nie trzeba nikomu przedstawiać. Highway to Hell wydany w 1979 roku, to chyba najbardziej znany kawałek i album grupy, a zarazem ostatni album nagrany z wokalistą Bonem Scottem
Który zmarł w 1980 roku. Dzięki temu albumowi zespół stał się znany na całym świecie.


AC/DC - Highway To Hell

  1. Highway To Hell
  2. Girls Got Rhythm
  3. Walk All Over You
  4. Touch Too Much
  5. Beating Around The Bush
  6. Shot Down In Flames
  7. Get It Hot
  8. If You Want Blood (You've Got It)
  9. Love Hungry Man
  10. Night Prowler

Skład zespołu:
Bon Scott – wokal
Angus Young – gitara prowadząca
Malcolm Young – gitara rytmiczna
Phil Rudd – perkusja
Cliff Williams – gitara basowa


Oficjalna strona zespołu


AC/DC - Highway to Hell


Legendarny utwór zespołu, otwierający szósty album studyjny grupy, do dziś najbardziej znany kawałek zespołu, który jest ich wizytówką.
To jest też chyba mój pierwszy utwór zespołu który usłyszałem, dopiero później zapoznałem się z wcześniejszymi utworami kapeli.


AC/DC - Girls Got Rhythm


Drugi utwór z albumu "Highway to Hell" melodyjny rock'n rollowy kawałek. Nie jest to już to co pierwszy utwór, ale nie jest to zły kawałek.
Wpadający w ucho, melodyjny, dobrze się go słucha.


AC/DC - Touch Too Much


To drugi singel promujący nowy album zespołu. Jest to trochę inny utwór niż pozostałe kawałki z płyty, ale zarazem bardzo dobry.
Gitary trochę inaczej brzmią i wokal jest też trochę inny, bardziej spokojniejszy.
Utwór jak najbardziej polecam tym którzy go jeszcze nie słyszeli.


Jak wam się podoba AC/DC, dla mnie bomba. Kapela ma wiele kawałków które są znane na całym świecie i do dziś można je usłyszeć w radiu.


Dzięki Wam wszystkim za wsparcie. Pozdrawiam

Sort:  

Ciągle ma moc.

Bardzo fajna płyta i dobry jej opis

pozdrawiam :D i zapraszam do siebie

Dzięki bardzo, skorzystam z zaproszenia.

Znam i uwielbiam :)

Dobra stara kapela, uwielbiam ich słuchać jak jadę w długą drogę, nie idzie zasnąć i co kawałek to nowy zastrzyk siły. Dobrze pobudza ich muzyka

Bardzo lubię to "stare" AC)DC z Bonem Scottem na wokalu.

Moim ulubionym albumem (w ogóle) jest "Let there be rock" z 1977 roku. A zwłaszcza teledysk do tytułowej piosenki :)

Oczywiście znam ten utwór, dopiero po jakimś czasie poznałem wcześniejsze kawałki AC/DC .
Pochodzę z małego miasteczka, gdzie nie było żadnego sklepu muzycznego, dobrze ż e miałem starszych kolesi, co uczyli się w dużym mieście, zawsze coś przywieźli nowego, lub starego jeszcze nieznanego do posłuchania. Tacy pierwsi metalowcy w miasteczku. Mieli też swój zespól, kurde piękne czasy

"Kocham AC/DC - wychowałem się na tej kapeli. Pamiętam, że miałem ich prawie wszystkie płyty ( kasety) a słuchając codzień doprowadzałem swoją mamę do szału. Kiedy poszedłem do szkoły - wykorzystała moją nieobecność i wszystko wylądowało w śmietniku:( - teraz mamy neta i mogę słuchać ile chcę a co ważne moja 14 letnia córka uwielbia ich, a jej dzwonek w telefonie to utwór " Thunderstruck"

Haha dobre, też miałem ich kasety, przegrywane od kolesia, też znam ten zespół od podstawówki, jak i większość starych metalowych kapel. Thunderstruck super kawałek i ta charakterystyczna solówka co leci przez prawie cały utwór. Pozdrowienia dla córki, za oryginalność

Dzięki Dzięki - pozdrowię małą fankę AC/DC ( dokładnie jak ktoś miał magnetofon jamnika to mógł poszaleć hihi)

Jeżeli chodzi o ciężkie brzmienia to uwielbiam "Tiamat" i "Samael"

No to są kultowe kapele. Nie miałem jamnika, tylko kasprzaka. Żeby coś przegrać musiałem z nim dymać na drugi koniec miasta. Z jamnikiem nie tyło problemów pożyczałeś kasetę od kolesia i z głowy, raz przesłuchane i od razu nagrane.

ja to jeszcze " pracowałem" na takim płaskim, leżącym magnetofonie, ale niestety nazwy już nie pamiętam :) stare dzieje, a kasprzak do było już z górnej półki :)

Tak i to do tego duży nowsza wersja full - wypas

Dzięki za komentarz u mnie na profilu.

Pozwoliłem sobie zajrzeć do Ciebie i widzę, że mamy podobne poczucie estetyki jeśli chodzi o muzykę ;)

Bardzo fajny pomysł na bloga.
Będę zaglądać :)

Ps. U mnie na słuchawkach leci właśnie Pearl Jam - Even Flow

Dzięki, Pearl Jam dobra kapela, dość często też ich słucham, a to jest jeden z moich ulubionych utworów

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes). Do społeczności: Jeżeli uważasz że głos został przyznany niesłusznie, przedstaw krótkie uzasadnienie w odpowiedzi do tego komentarza.

Zgadza się utwór otwierający album zapisał się w pamięci nie tylko fanów tego gatunku.
Każdy zna zespół i o nim słyszał. Nie ma innej opcji.

Zgadzam się, nawet jeśli ktoś nie słucha takiej muzyki, nie ma opcji, że nie słyszał o nich

Uwielbiam AC/DC :)

To jest kultowy zespół, przy ich utworach momentalnie wraca energia.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85