Crypto@Cracow #9 - Steem - Nocleg

in #polish6 years ago

Crypto@Cracow #9 - Steem - Nocleg


Na czatach nie dostałem odzewu więc tutaj spróbuje - szukam kanapy na noc 24-25 stycznia podczas Crypto@Cracow #9

Lub pytanie do przyjezdnych czy nie chcieli by wynająć zemną czegoś na Airbnb - razem raźniej!

Sort:  

U mnie ciężko z noclegiem, bo małe dzieci, ale myślę że mimo wszystko znajdzie się dla Ciebie miejsce. Musimy tylko zachować ciszę, kiedy będziemy wracać.

Dzięki wielkie, oczywiście będzie cisza. Dogadamy sie na priv.

Ja nie mogę pomóc ale daje upvote, ze względu na markę konta steemit aditor ;)

Z tym łóżeczkiem to się nie łapię ;)

PS: masz jużcośwyszukane i jakie koszty, ilość łóżek, odległość od miejsca, dojazd?

Ciekawe, czy dało by radę wcisnąć kilka osób na "metodę podłogowo-śpiworową" ;)

No to się widzimy. Jestem na etapie zmiany mieszkania, więc niestety nie będzie możliwości. 😕

A jaka to ulica? Mam kolegow w krakowie moze orientuja sie jakis tani nocleg. Na ktora godzine?
Mam nocke w ten dzien.. Pociag za free praktycznie.. Sam nie wiem. Czy kobieta pości😀

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61482.47
ETH 2990.09
USDT 1.00
SBD 3.67