Wrocławskie Animalia '2018 - fotoreportaż.

in #polish6 years ago

To był niezapomniany weekend! Wrocławskie Animalia pierwszej edycji zapewne na długo pozostaną w pamięci uczestników i zwiedzających. Doskonale zorganizowana impreza! Ogromne gratulacje dla Anety Makowskiej i jej wspaniałego zespołu za profesjonalizm, wspaniałą, serdeczną atmosferę i za zgromadzenie tak wielu wyjątkowych pasjonatów przeróżnych żywych stworzeń pod kopułą pięknej Hali 100-lecia. To był niezwykły weekend, podczas którego spotkali się najbardziej zakręceni na punkcie zwierzaków ludzie z całej Polski. Gratulacje! Już dziś oczekuję z niecierpliwością kolejnej edycji Wrocławskich Animalii w roku 2019! Brawo!!!

Państwo Hanna i Antoni Gucwińscy, autorzy słynnego programu "Z kamerą wśród zwierząt"

Stoisko AKINA - Bonsai Centrum - Piotr Czerniachowski.

Lykoi Cats

Stoisko AKINA - Bonsai Centrum - Piotr Czerniachowski.

AKINA - Bonsai Centrum - Piotr Czerniachowski.

Stoisko AKINA - Bonsai Centrum - Piotr Czerniachowski.

Wystawa kanarków.

Pajączek :)

Kury Chabo.

Rasowe kury.

Mini kogut.

Szczury rasowe.

Lotopałanka.

Lotopałanka.

Lykoi Cats

Skunks Rocky.

Karmienie małego jeżyka.

Państwo Hanna i Antoni Gucwińscy, autorzy słynnego programu "Z kamerą wśród zwierząt".

Agama brodata.

Karmienie motyli.

W Ministerstwie Motyli.

Wrocławskie Animalia '2018. Best in Show Międzynarodowej Wystawy Świnek Morskich.

Agama brodata, odmiana pomarańczowa.

Alpaki.

Japońskie zbroje samurajskie na stoisku Akina - Bonsai Centrum, Piotr Czerniachowski.

Japońskie zbroje samurajskie na stoisku Akina - Bonsai Centrum, Piotr Czerniachowski.

Japońskie zbroje samurajskie na stoisku Akina - Bonsai Centrum, Piotr Czerniachowski.

Japońskie zbroje samurajskie na stoisku Akina - Bonsai Centrum, Piotr Czerniachowski.

Moje nowe bonsai! :) Mam wielką nadzieję, że będę umiał utrzymać przy życiu to wspaniałe małe drzewo.

Sort:  

No nie wiem czy wziąłbym skunksa na ręce :D

Skunksy trzymane w domach mają wycięte gruczoły około
odbytowe i nie mogą strzelać cuchnącą cieczą.

Uff...

Oswojonego spoko :P

Pani Doktor ma bezgraniczne zaufanie :D

Na mnie największe wrażenie zrobiło karmienie motyli!

A karmienie jeżyka?

Niezbyt. Motyle bardziej. Byłam zaskoczona, że w ogóle motyle jedzą :P

I to do tego wieprzowinę.

Tam chyba jakieś owocki widziałam: pomarańcze, banany :P

Chyba nie będziesz podjadać motylom?

Będę.... :P

No w sumie... kobiety są jak motyle.

Bonsai fantastyczne! Piękne jest to z różowymi kwiatami.

To kwitnące drzewo azalii, ma 55 lat.

To tyle co ja a ja tak nie kwitnę.

Alpaki przezabawne ale chyba trzeba z nimi często chodzić do fryzjera? :)

Strzyże się je raz w roku, wełna aplak suri jest najdroższa na świecie.

Ciekawe jak ja bym wyglądał jakbym się rok nie strzygł. Ma tu ktoś rok nie strzyżone włosy?

Ja :D Mam w sobie coś z alpaki? :D (P.S. Uwielbiam alpaki, tzn głównie efekt uboczny strzyżenia)

ROK??? Chyba żartujesz...

Spróbuj, to może być ciekawe przeżycie. :D

Wszystko mi się podoba. Lubię takie spotkania. Dla mnie w czołówce atrakcji skunks (sympatyczny z pyska) i możliwość spotkania Państw Gucwińskich. Nic się nie zmienili odkąd ich pamiętam z programów sprzed lat.

If you donate 1 SBD or STEEM to @a-a-a I will resteem your last post to over 72,500 followers on my 2 accounts @a-a-a and @a-0-0

Congratulations @adalbertus! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83