Promocja Plusa i Telepizzy 50% na pizze, a tak naprawdę 3-8 zł

Jakiś czas temu odgrażałem się, że to mój ostatni miesiąc z Plushem po cyrkach jakie robili ze stanem mojego konta. Jednak, że ostatni miesiąc miałem taki natłok obowiązków na każdym polu zgapiłem sprawę i musiałem doładować konto, bo bez telefonu jak bez ręki.

Schowek01.jpg

No to wchodzę na stronę Plusa z doładowaniami i patrzę, że promocja 50% na pizze w w Telepizzy. Myślę sobie - "ooo, fajnie", bo pizzy nigdy nie za dużo. Doładowałem, dostałem kod no i wchodzę sobie na stronę pizzerii zamówić. No a tam w menu stary trik, czyli dwie ceny. Jedna wygórowana i druga "zwykła promocyjna". Ta pierwsza służy do tego właśnie żeby to od niej liczyć ew. promocje jeżeli już są, bo jak każdy obżartuch wie "promocje nie łączą się ze sobą". No i jak to się ma do ceny "drugiej promocyjnej", a raczej zwykłej, wbrew nazwie? Ano tak, że z owe 50% od Plusa robi się od 3-8 zł mniej od ceny (liczyłem dla wersji max), którą uzyskamy w lokalu czy przy zamówieniu telefonicznym.Co to oznacza w praktyce? Że za pizze z jednym składnikiem zapłacimy 25,95 zł plus dodatkowo sos za 1,90 zł, a grube ciasto za dodatkową złotówką. Razem 28,85 zł za podstawową pizzę. Dla porównania w pizzerii na moim osiedlu na życzenie jest grube ciasto bez dodatkowych opłat, sos w zestawie oraz trzy składniki przy tym samym rozmiarze za.. 25 zł 0 gorszy. No, a w całym mieście nie brak podobnych ofert, a za pieniądze, które płacimy dostajemy zazwyczaj to czego oczekujemy.

Powiecie, że jasne 3-8 zł nie znajdziecie na ulicy. Owszem, racja, zawsze coś. Jednak żadna to promocja 50%. Nawet na zepsutym zachodzie 50% to jest prawdziwe 50%, no ale u nas zachodnie sieciówki lubią rypać z nas forsę. Tak więc mając alternatywą z inną pizzerią, a drogą tekturką z Telepizzy nie będę się zastawiał co wybrać. Fałszywa promocja to tylko kolejny argument dla mnie za zmianą operatora.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82