You are viewing a single comment's thread from:

RE: Iluminaci - sekta, która zawładnęła światem

in #pl-story6 years ago

Kiedys wydawalo mi sie, ze takie opowiesci to bzdury i sa po prostu wymyslem ludzi szukajacych "kozla ofiarnego", ale gdy zaczelam sie bardziej zastanawiac, obserwowac co sie dzieje i zwracac uwage na pewne rzeczy, ktorych wczesniej nie zauwazalam to niestety, ale doszlam do wniosku, ze przynajmniej spora czesc "opowiesci" o Iluminatach (lub jakkolwiek nazwiemy te grupe) jest prawdziwa. Na szczescie jednak nie sa oni wszechmocni i takze podlegaja pewnym prawom...:)

Sort:  

Zgadza się, ja też nie twierdzę, że wszystko co o nich napisali, czy też nakręcili jest 100% prawdą, jednak jak się rozejrzymy wokół, co się dzieje na świecie, to człowiek naprawdę zaczyna się nad tym zastanawiać:)
Bo fakt, że to pieniądze rządzą światem, jest nie podważalny. A moja świadomość podpowiada mi, że jak 10% ludzi posiada 90% pieniędzy świata, to teoretycznie mogą kontrolować wszystko:) Może się mylę, ale takie moje zdanie:) Pozdrawiam Ewriel i dzięki za Twoje spostrzeżenia:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64884.95
ETH 2619.31
USDT 1.00
SBD 2.82