You are viewing a single comment's thread from:

RE: dBlog.pl - Engrave dla polskiej społeczności. Za darmo!

Dawno mnie nie było, ale właśnie zakończyłem czasochłonny temat i próbuję powrócić do życia sprzed paru miesięcy, m.in do pisania na blogu.
Wydaje mi się że też byłoby dla mnie lepiej przejść na dblog - ale do końca nie wiem jakie są różnice

Sort:  

Dostajesz bloga w subdomenie (lub jeśli masz swoją, to możesz podpiąć) i do wyboru (aktualnie) trzy szablony. Generalnie blogujesz sobie i masz bloga w pełni zintegrowanego z Steem, ale jako "oddzielną stronę".

Ok, ale jaka jest różnica między engrave a dblog?
poza tym że jedno jest dla polskiej społeczności

Aktualnie niczym poza tym, o czym napisałeś. W przyszłości pewnie jakieś większe zmiany się pojawią (typu zmienione tagowanie itp). Jeśli chcesz pisać polskie treści, to polecam dblog

Ok, w takim razie czy ja sam mogę zrobić w jakiś sposób transfer istniejącego bloga?

Jeśli możesz skonfigurować domenę, to po prostu zarejestruj się na dblog, ustaw odpowiednie przekierowanie (będziesz miał informację o IP w trakcie konfiguracji) i daj znać.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89