2 dni do końca konkursu #pl-architektura!

in #pl-konkurs6 years ago (edited)

0A822BCB-5796-458F-B760-D8ACB000F734.jpeg

Na tę chwilę nagrody gwarantowane to aż 6.92sbd i 1-3 wyróżnień po 1sbd.
Zachęcam do pisania - to może być dosłownie 4-5 zdań i 1-2 fotki :)
Na razie mamy jedno zgłoszenie.

Przypomnę zasady:

Post powinien zawierać:

  • tag #pl-architektura
  • minimum 1 zdjęcie z zewnątrz (i 1 z wnętrza, jeśli jest to obiekt kubaturowy)
  • krótki opis materiałów, z jakich budowla jest wykonana
  • Twoje wrażenia z wnętrza oraz zewnętrza obiektu, odczucia przestrzenne
  • dlaczego Twoim zdaniem obiekt jest wyjątkowy w skali kraju lub świata

W konkursie wezmą udział posty opublikowane od jutra do 12 czerwca 2018, 23:59.

Pozdrawiam, k.

Sort:  

@grzechotnik, @curiosit - podniesiecie poprzeczkę? :)

póki co dzielnie prowadzisz :)
wzywam też do działania innych aktywnych obserwatorów przestrzeni: @fraktale, @julialu.handmade, @foggymeadow, @rozku, @hallmann, @wolontariusz :)

Ja już kiedyś pisałem, że z jakiegoś powodu 99% moich zdjęć architektonicznych stanowią fasady XIX-wiecznych (lub starszych) kamienic. Współczesnej architektury raczej nie fotografują. Czasem mi się zdarza (np. w Katowicach), ale z kolei nie mam żadnych zdjęć z wnętrz budynków.

Ja chyba mam, ale zanim dokopie się do iclouda :(

Uwaga, napięcie rośnie, bo pula wzrosła do prawie 7sbd!

Gdybym tylko miał internet ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63811.67
ETH 3092.68
USDT 1.00
SBD 3.86