You are viewing a single comment's thread from:

RE: PISANIE CV po wiedźmowemu czyli jak stworzyć coś zaskakującego pracodawce

Zdecydowanie czarno-białe kopie bym porozsyłała. Posprawdzaj kropki na końcach zdań. Mam wrażenie, że nie ma konsekwecji. Czy nie podajesz swego adresu i numeru telefonu?
Czy obecnie się tych informacji nie udziela na CV?
Czy potencjalnych pracodawców interesuja zainteresowania kandydata czy tylko umiejętności? Nie czytałam CV od lat więc jestem ciekawa:)
Powodzenia!

Sort:  

Dzięki!
Oba szablony są bardzo pro-szablonowe , nr telefonu oczywiście że podaję ale stwierdzilam że może nie koniecznie na steemit. Co do adresu to mam wrażenie jak by o była własnie ta stara szkoła i nie jestem pewna czy będę podawać to w cv.
Co do potencjalnych pracodawców są różne opinie jedni wolą umiejętności inni wolą zainteresowania. aczolwiek, jeżeli masz podane obowiązki jakie pełniłaś w danym miejscu pracy podobno umiejętności nie koniecznie są potrzebne. Przynajmniej tak moja logika wywnioskowała

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30