Giełdy kryptowalut :)

in #pl-crypto6 years ago

Collage_Fotor.jpgWitam Was moi drodzy :)

Ostatnio pisałem o moich początkach w świecie kryptowalut, a dziś troszeczkę o giełdach.

Giełd na rynku jest mnóstwo, jedne lepsze, drugie gorsze, bardziej budzące zaufanie lub mniej. W swoim prawie dwu letnim doświadczeniu, korzystałem z kilku giełd, z niektórych sporadycznie, z innych często.

Dzięki temu z czystym sumieniem mogę polecić Wam te, które w mojej opini są najbezpieczniejsze i najbardziej płynne
(a to bardzo ważne jeśli chcemy jakiegoś coina np. szybko sprzedać)

Binance-Exchange-Review_Fotor.png

Na pewno godna polecenia jest giełda BINANCE, ponieważ jest to jedna z większych o ile nie największa giełda pod względem obrotów ( tu nie będzie problemu, żeby coś szybko kupić, czy też sprzedać) Giełda ostatnio przeniosła się na Maltę, a więc do kraju, który przyciąga wielu inwestorów, ze względu na proste i przejrzyste przepisy. Przeniosła się tam również polska giełda BitBay, właśnie ze względu na przyjazne nastawienie tego państwa do firm oraz osób, które korzystają bądź wdrażają najnowsze technologie.
Link do giełdy - https://www.binance.com/

スクリーンショット-2018-04-11-13_Fotor.png

Drugą giełdą z której ja osobiście również korzystam jest BITTREX. Obroty troszkę mniejsze niż na Binance, ale giełda bardzo płynna i do dnia dzisiejszego nie sprawiła mi żadnych niespodzianek, wciąż z niej korzystam i mogę ją z czystym sumieniem Wam polecić.
Link do giełdy - https://bittrex.com/

!!!! Pamiętajcie o tym aby korzystać z giełd, tylko po to, aby kupić lub sprzedać jakąś monetę!!! Nie traktujcie ich jak portfeli do trzymania swoich coinów, a jeśli już to robicie, to koniecznie włączcie sobie podwójną autoryzację google.
Będzie to w miarę bezpieczne, musicie jednak zdać sobie sprawę z tego, że jest to podmiot zewnętrzny i tak naprawdę nie znamy intencji właścicieli :)

O tym gdzie trzymać swoje coiny, żeby były bezpieczne napisze w kolejnych swoich postach :)

kucoin-passive-income-cryptocurrency-hodl_Fotor_Fotor.jpg

Jedyną giełdą na której trzymam coiny jest KUCOIN. A robię tak tylko dlatego, że giełda ta posiada własną monetę o tej samej nazwie. Trzymając KuCoina na ich własnej giełdzie, dostajemy codzienie dywidendy, które są uzależnione od obrotów całej giełdy. Obecnie są to groszowe sprawy, ale trzeba wziąść pod uwagę, że giełda jest młoda i cały czas się rozwija. Ja osobiście traktuję to jak taką małą kopalnie, gdzie codziennie dostajemy jakieś ułamki różnych coinów.
Link do giełdy - https://www.kucoin.com/#/?r=1e27N

Tyle na razie chciałem Wam opowiedzieć o giełdach, z których ja korzystam, jak macie jakieś pytania to zapraszam do komentowania, a będziemy rozwiewać wszelkie wątpliwości :)

Mam nadzieję, że ten post będzie dla Was przydatny, podczas Waszej "przygody" z kryptowalutami :)

Pozdrawiam Was serdecznie

Sort:  

Miałam okazje korzystać ze wszystkich tych giełd i najlepiej przypadła mi do gustu giełda Bittrex 😉

Też korzystam głównie z bittrex haha. Od czasu do czasu z binance :)

super artykuł - jak mówiłam, dopiero wchodżę w temat, więc nie wiem, czy ze wszsytkich korzystamy, czy tylko z kilku, ale pokażę mężowi, żeby zerknął, może jest giełda o której nie słyszał.

Malta raj inwestorów :3

ps super przejrzyście piszesz - jak będziesz tak dalej, to w końcu załapię o co w tym wszystkim chodzi, haha ;)

Dzięki😉😉 o to chodzi żeby to było dla każdego👽👽👊👊

Bittrex chyba z przyzwyczajenia bo od niej zaczynalam.

kolejne dobre info :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62062.59
ETH 3002.04
USDT 1.00
SBD 3.77