Moje odpowiedzi w odpowiedzi na konkurs Pl-blog

in #pl-blog6 years ago (edited)

Moje odpowiedzi w konkursie organizowanym przez użytkownika @rozku link do opisu tutaj----> LINK


-Utwór mojego życia to-------- Dżem - Wehikuł Czasu
-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to-------- Zimny czteropak Żubra
-Podróżowanie to dla mnie------- Coś co mógłbym robić cały czas ale nie mam na tyle pieniędzy
-Film, z którego nigdy nie wyrosnę--------- Kevin sam w Nowym Jorku
-Gdy mi smutno, to--------- Otwieram lodówkę patrz punkt 2
-Książka, która zmieniła moje życie to--------- Jeszcze takiej nie napisano
-Mam ciarki, gdy-------- Słucham utworów których lista jest długa i nie będe się rozpisywał
-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez-------- Mojej drugiej połówki
-Mój dom marzeń to-------- Dom pełen cipła i miłości
-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem--------- Przyjaciel nie może przestać nim być
-Mój szacunek wzbudza---------- Wszystko co godne szacunku
-Góry są dla mnie-------- Pochodzę z gór wię są dla mnie domem
-Marzenie, które jeszcze przede mną, to---------- Wycieczka dookoła świata
-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak------- Kabaret pod tytułem ''Chrzciny" Kabaretu skeczów męczących
-Najprzyjemniejszy zapach to--------- Powietrza po burzy
-Chciałbym aby ze świata zniknęło--------- Bieda
-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to--------- Poznanie mojej ukochanej

DZIEKUJE ZA UWAGE :)

Sort:  

Witamy w konkursie i życzę powodzenia. Człowiek z gór? Fajnie masz. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83