MoYu MF6 6x6x6 - recenzja

in #pl-artykuly5 years ago

Największa kostka dostępna w mojej kolekcji. Gwarantuje dobre zajęcie i wysiłek intelektualny przez co najmniej godzinkę. Nie wiem czy będę kupował jeszcze większe kostki. Niby fajnie uzupełnić swoją kolekcję, ale... Pomyślę, gdy będę miał nadmiar pieniędzy a na razie się na to nie zanosi.

Cena


Tak jak pisałem w którymś wcześniejszym artykule - MoYu to konkurencyjna firma, która oferuje duże kostki (5x5; 6x6; 7x7; 8x8 i 9x9) w o wiele niższych cenach niż kostki konkurencyjnych firm, ale w trochę gorszej jakości. Kostki jak najbardziej nadają się do układania, ale raczej są one stworzone dla rekreacji aniżeli do speedcubingu (szybkiego układania).

Za kostkę zapłaciłem 64,99zł + koszty wysyłki co jest bardzo niską ceną jeśli chodzi o szóstki. Za kostkę np. Shengshou trzeba zapłacić ponad 100zł, więc oszczędność jest naprawdę duża i kusząca.

Aukcja z kostką:
https://allegro.pl/oferta/oryginalna-kostka-moyu-clasroom-mf6-szybka-6-6-7941127444

Układankę można kupić jeszcze taniej na Ebayu za ok. 54 zł (wysyłka za darmo):

https://www.ebay.pl/itm/MYMF-MF6-6x6x6-Classic-Magic-Cube-Entry-Level-Twist-Puzzle-Intelligence-ToyBlack/202527110647?hash=item2f278e75f7:g:L0oAAOSwzCtcCNCT

Jest tam też dostępna taka sama kostka tylko, że na kolorowym plastiku w podobnej cenie:

https://www.ebay.pl/itm/MF6-6x6x6-Speed-Magic-Cube-Twist-Puzzle-MOYU-Cubing-Classroom-Stickerless/173528068169?hash=item2867143049:g:9UAAAOSw3qJbl165

Jedyny minus to fakt, że na paczkę trzeba będzie poczekać 1 lub 2 miesiące, ponieważ wysyłana jest ona bezpośrednio z Chin. Ja kupiłem ją na Allegro, bo zależało mi na czasie, jednak gdy będę kupował większe kostki spróbuję zamówić je na Ebayu. Myślę, że naprawdę warto to zrobić.

Na co jeszcze chciałem zwrócić uwagę to pudełko. Nie wiem czemu, ale bardzo mi się ono podoba. Cała seria MF bardzo mi się podoba.


Jak widzimy pudełko informuje nas, że istnieje jeszcze wersja kostki na kolorowym plastiku. Trochę żałuję, że jej nie wybrałem. Dlaczego? Wytłumaczę za moment.

Jakość kostki


Kostka jest naprawdę całkiem dobra. Jak na tę cenę wręcz wyśmienita. Co prawda, gdy ją otrzymamy może trochę słabo się poruszać, ale jest na to dobra metoda - dobre posmarowanie i rozruszanie. Po tym kostka chodzi jak marzenie. Co prawda nie jest to demon prędkości, ale kostka chodzi świetnie.

Jedynym minusem jest jakość naklejek, a raczej kleju na którym są one przyklejone. Bardzo irytujące jest to gdy podczas układania nagle odpadają nam naklejki. Mi się takie coś zdarzyło i przykleiłem naklejkę na Kropelce to później kolejna się odkleiła i kolejna. No złośliwość rzeczy martwych.

Co dziwne naklejki się odklejały tylko na ścianie czerwonej. Nie wiem o co tu chodzi. Gdybym znowu miał kupować szóstkę to kupiłbym na kolorowym plastiku i Was właśnie do tego zachęcam.

Podsumowanie


Kostka jak dla mnie jest super. Dobrze się porusza, bezproblemowo układa. Tylko te naklejki... Ogólnie rzecz biorąc polecam kostkę. Jak za tę cenę ciężko narzekać.

Ocena: 4+/5

Źródła:
Zdjęcia mojego autorstwa.

Sort:  

W sumie chińskie wykonanie :D Tu naoliwić, tam podkleić ;)

Nie da się ukryć. Chińskie wykonanie, ale za to tanie ;D

!tipuvote 0.2 hide

Congratulations @tartsak! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 600 upvotes. Your next target is to reach 700 upvotes.
You made more than 200 comments. Your next target is to reach 300 comments.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87