Króciutkie podsumowanie roku na steemit

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Rok temu dołączyłam do społeczności Steemit. Jak się tutaj znalazłam? To wszystko zasługa @noisy i @imperfect-one, którzy opowiadali mi o platformie w pracy wiele razy. To dzięki nim jestem tutaj. Muszę przyznać, że dużo czasu musiało minąć zanim się zdecydowałam.

***

Screen Shot 2018-05-20 at 19.50.33.png

Wiadomo, początki były trudne. Ciężko jest wystartować i się nie poddać. Wiadomo - jeżeli mało kto czyta Twoje posty, głosuje to się odechciewa. W moim przypadku miałam wsparcie Krzyśka (@noisy) i Tomka (@imperfect-one).

Na początku nie wiedziałam o co tu chodzi, jednak z czasem zaczęłam więcej kapować. Nabyłam stałych followersów jak i sama zaczęłam śledzić ulubionych użytkowników na Steemit.

Był taki czas, że starałam pisać również posty po angielsku, jednak z czasem jakoś przestałam (swoją drogą mogłabym do tego wrócić).

Wiele postów powstało na różne tematy, ale głównie były to:

  • posty technologiczne o robotach LEGO,
  • posty programistyczne,
  • wpisy o moich podróżach - małych i dużych - cykl wpisów o Śląsku, USA
  • posty kulinarne.

Przez rok wiele się wydarzyło:

  • moja roczna przygoda z Wrocławiem zakończyła się - wróciłam na Śląsk,
  • wyszłam za mąż,
  • zmieniłam pracę na pracę marzeń,
  • spełniłam swoje marzenie z dzieciństwa - 2 razy byłam w USA,
  • skończyłam wreszcie studia,
  • wraz z mężem zaczęliśmy remont 20-letniego domu,
    oraz .. czekamy, bo już bliżej niż dalej . . .
    . . .
    . .
    .

32968597_1913598135338003_2024244333149945856_n.jpg

PS. Post powstał po przeczytaniu postu @anka. Dostałam natchnienia, dzięki:)

***

Oby wszyscy z nas mogli co jakiś czas robić takie podsumowania związane ze stażem na Steemit! Każdemu tego życzę, miłej niedzieli!

Sort:  

AAaaaaa
co za niezwykły rok masz!!
cudne zdjecie:)
wzruszyłam sie!
trzymam kciuki!!
💗

dzięki :)

Gratuluję :)

Gratulacje!

Pięknie! Gratuluję :)
Też muszę pomyslec o takim podsumowaniu - w lipcu dwa lata :)

TAK DWA LATA NIEDŁUGO BĘDZIESZ MIAŁA.
Przeglądałem wcześniej Twoje wszystkie poczynania. Nieźle się działo. Będziesz miała co opisywać. Jestem ciekaw jak to przedstawisz. Pozdrawiam.

Jeszcze natchnieniem nie byłam..... :)

a widzisz :)

Trzeba mi było roku na Steemit :P

Wiele się zdarzyło przez ten rok w Twoim życiu, no i gratulacje 1 rocznicy na Steemit

Dziękuję 😀

No i pięknie :) tak trzymać, mi niedługo trzy miesiące stukną!

Mi cztery miechy minie niedługo. Jakieś podsumowanko może na pół roku. Zobaczymy co się będzie działo. Pozdrawiam.

Sporo się działo, a widzę, że kolejny rok zapowiada się jeszcze lepiej. :)

Żywię taką nadzieję 😏

Piękny brzuszek :) który to tydzień ? U mnie 31 a brzuch potężny :))

36, prawie 37😏

Czyli już praktycznie meta ;))) powodzenia!!:)

już bym chciała być na tej mecie, serioo :)

Domyślam się bo mi już jest tez coraz ciężej a co dopiero będzie pózniej :)

dobrze, że na plusie nie jest zbyt wiele :)

Mi przybyło już 9kg :(( ale to z mojej winy bo czasem za bardzo ulegam zachciankom. Jak tylko dojdę do siebie po porodzie to od razu wracam do biegania i będzie dobrze.

ee tam, nie ważne ile przytyłyśmy - najważniejsze, że z dzieckiem jest wszystko ok :)

A, co to ja tutaj widzę! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84