Sort:  

Nie była Ciebie warta. W sumie szczęście w nieszczęściu, że pokazała swoje oblicze przed ślubem. A ten cały "przyjaciel"? Szkoda strzępić języka. Trzymaj się i nic na siłę.

Pamiętaj nic na siłę, więc odpoczywaj i wracaj z potrójną energią! A ex się nie martw, niech sobie żyje z tamtym fagasem i niech się zdradzają nawzajem. A Ty młodzieńcze pamiętaj, że tego kwiatu to pół światu! Ja też miałem chciałem brać ślub z ex, nawet się zareczylem i bardzo dobrze, że nic z tego nie wyszło. Musisz wypracować w sobie obojętność, tak jak zrobiłeś w sklepie, świetne zachowanie.

Wojny są w ogóle niepotrzebne, bo prowadzą do niczego. Warto byłoby się wspierać i pokazać, że jednoczymy się nie tylko w kryzysach krajowych, ale również w czasie pokoju. Nasza polska mentalność działa tak, że wolimy pluć na siebie jadem niż dochodzić do konsensusu.

Jak sam wiesz, nie odpisałem Ci na komentarz, bo stwierdziłem, że dalej to nie ma sensu. Nie warto robić gównoburzy, sam też nie lubię się kłócić, a nawet wolę unikać takich sytuacji.

Czasem warto odpocząć, zebrać myśli i dalej działać. Posty same się nie napiszą, więc powodzenia, a o dziewczynie zapomnij! Nie warto zaprzątać sobie głowy tym co było. Najważniejsze jest to, co będzie.

Glowa do góry! Byłem we wojsku to moja dziewczyna sie tak póściła z moim dobrym kolegą. Przez telefon powiedzialem mu ze mu nogi polamie whey! Po tygodniu czy dwoch stracil nogi w wypadku. Dzisiaj jestesmy nadal kolegami a ta suka?? A hugo wie co z nia. Masz na dolinke


Co do reszty to przegrzanie materiału większość ma. Wrocisz z potrojnym pierdolnięciem :-)
Ps. Co zlego to nie ja. Wszystkie wulgaryzmy to stan moich wspomnien na te suki co się puszczają!

Każdy na swój sposób jest samotny i z czasem coraz więcej bliskich osób odchodzi, hmm... a może wcale nie byli tacy bliscy.... na pewno nie byli warci serca czy przyjaźni. Co nas nie zabije, wzmocni tak więc.... Cała naprzód Kapitanie!

Trzymaj się i wracaj ze zdwojoną siłą. Czytając to chce się zacytować fragment z filmu "Stowarzyszenie umarłych poetów" :

KAPITANIE MÓJ KAPITANIE !

Nie ma co tu pisać, wystarczy wkleić fragment filmu Testosteron:

Nie wierze w to, że zemsta daje szczęście także ciesze się, że po prostu wyszedłeś ze sklepu, nie zaburzyło mi to w żaden sposób historii. Nie myśl o złych ludziach, skup się na sobie. A kobieta i tak pojawi się prędzej czy później, chyba, że ty w ramach buntu przeciwko kobietom jej nie wpuścisz :D
Odpoczywaj, czekamy :)

Taka mała rada ode mnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63997.36
ETH 3133.23
USDT 1.00
SBD 4.15