Hit sezonu czereśnie majówki

in #photography6 years ago

076b4ef4-cc03-470f-9208-e8f3bf4b21d7.jpeg

65e24be0-2aea-46ef-9286-c65d4daa5445.jpeg


Do niedawna myślałem że czereśnie mają tylko jedna odmianę a tu psikus 😂 maja tez odmianę Majówki które są prawie tak samo smaczne jak te zwykle a na dodatek możemy się nimi cieszyć już w maju 😋 taka sytuacja 😂😁


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

Właśnie od ciotki wczoraj dostałem czereśni trochę.

Ja w sadzie u teściów się objadałem :D skoda że nikt wcześniej nie powiedział że mają grilla rozpalać bo tyle co zjadłem czereśni to porcja prawie jak na obiad :P potem nawet karkówki nie ruszyłem musiałem odczekać aż mi się wszystko w bebechach poukłada :D hehehe

Ja 10 lat temu ze znajomym się objadałem miał kilka drzew, ciężko było się ruszyć z tego miejsca.

Howdy partner, I'm @photocurator, a curation bot; I keep an eye on the photo feeds, I vote random photos of my followers and at the end of the day I publish a post with links to the best photos. Follow @photocurator to get your photos curated in the future!

They look yummy.

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83