Sort:  

@ocrdu thank you!
let's go together in Summer!? maybe with @poeticsnake and @oaldamster?hahahha

Hey, woon je in Enschede? Ik zag de carnival dichtbij daar op NOS OMG super mooi! Heel creatief gemaakt!

Enschede ja, mooi dichtbij het Aamsveen en zo.
@oaldamster moet je eerst van het wad af halen, denk ik 8-).

@ocrdu ja hahaha.. eerst moet ik @oaldamster overtuigen :D
ik ben de naam van de plek kwijt maar omdat mijn man is nu aan de beurt om ziek te zijn waren we gisteren op tv aan het kijken .. zo prachtig! Ik dacht dat je daar was! nee? Zo mooi gemaakt allemaal

Carnaval is me veel te druk, ik verlaat meestal de stad dan ...

@ocrdu dat zeg mijn man ook
veel lawaaii ook en ik ben genoeg voor hem wahahaha

De verwachting is dat we dit jaar de eerste treinrails aangelegd krijgen. Dus met een beetje geluk kan ik de slijklaarzen uitdoen en eens wat can de wereld zien De nette zondagse klompen staan al klaar! Eerst straks het lammeren nog natuurlijjk. 😁

@oaldamster oh... @ocrdu hij is online! waahhaha

komt je wel mee dan? met klompen ? nee toch ? grapje :D
zal heel leuk om alle Steemian in Nederlands kunnen samen op reis zijn oh dat lijkt me super gaaf :D
geweldig!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65669.27
ETH 2668.58
USDT 1.00
SBD 2.87