Nga nagalihok, motuo kanako, nga kinahanglan nga.

in #photography5 years ago

33.jpg

Sila nagbarug diha sa ilang atubangan sa ang Park.
Usa ka batan-ong magtiayon.
"Ako dili sa walay eskandalo..walay paagi!
Gisultihan ko kamo sa wala sa usa ka gasa.
Dili sa pagtawag. Busa unsa? Ania ako..ang uban kaninyo.
Ngano ba kamo sa katapusan sa imong kaugalingon sa pag-usab?
Ako buang mahitungod sa mga buang-buang.
Ako dili gitawag nga duha ka adlaw - sa pagpatay mao ang andam na!"

34.jpg

Gipaak niya ang iyang ngabil.
Ah, ako buot nga masayud kon sa unsang paagi sa daghan nga sa imong tawag nagpasabut!
"Sa unsa nga paagi nga kamo?"Ako..goosebumps.
Nga akong nahinumduman, sa panahon nga mogahin nako mahimo.
Gimingaw ko nimo..na sama sa langgam
Ako molupad sa mapahiyumon ngadto sa langit.
"Gimahal ko ikaw" - ug dayon ako nga pagkatulog mao nga matam-is."
usa ka luha nga giligid ngadto sa iyang aping.
"Adunay...mas luha. Ako gikapoy.
Excuse..ipasabut pag-usab.
Uban kaninyo I. uban sa uban nga mga dili-makahubog.

32.jpg

Human sa tanan, kon kamo gusto..kamo kinahanglan gayud nga pagsalig."
"Ako dili sa ingon gusto sa paglakaw na."
siya nga magahinis sa mga luha gikan sa iyang mga mata.
"Moadto ko sa balay. Ikaw mahimo nga dili makalakaw.
Pasayloa ko, ako kinahanglan gayud nga gikapoy."

Milakaw siya ngadto sa lim-aw. Gray nga-buhok nga tawo
siya mitutok sa langit.

  • Rowdy? - Oo. "Unsa ang rason?"
  • Dili kini katuohan sa pag-ingon nga ang eskandalo kay sa tawag.
    Ang mga tawo mipahiyom: - ikaw nasayud.
    Sila gusto sa paghatag kanako og higayon sa pag-usab sa mga butang.

31.jpg

"Unsa ang imong pangayoon?" "Ikaw dili tag-ana!
Iyang...lang sa usa ka dugang nga tawag.
Mangutana "unsa nga?"sa pag-ingon "ako gimingaw kanimo!",
ug hunghong "Gihigugma ko ikaw..dili kalimti.
Aron mabuhi sa walay - dili sa pagpuyo, ug sa yano nga gisakit.
Dili mahimo nga malinaw..kaninyo nga tubag.
Tubag "sa lino nga Fino nga," hunghong " kanako usab.
Gimingaw kaninyo, tan-awa gusto."
Aron makadungog sa tingog sa pagpangurog sa panit.
Sa labing menos kausa sa makadungog!..Ug pagpasaylo!
Ako na gihatag up..wala..nakagawas.
Didto...diin kamo dili na pinaagi sa.

30.jpg

Dili ko dad-a ngadto sa kalangitan na.
Walay usa ka pako dili usa ka langgam!"

Ug ang lalaki mitan-aw sa ug sa lang nangutana:
"Unsa ka dugay nga siya na na?" "Kini na sa lima ka tuig.
Siya mibiya..ako mag-inom sulod sa tulo ka tuig..
Ang tanan nga kalag...gisunog pinaagi sa mga katapusan nga mga tipik.
Usa ka sa pipila ka minutos unsa?! Kini nagkinahanglan sa semana!
Aron sa pagsulti sa iyang..ingon nga kini mao ang gipuy-an karon.
Ug ang iyang mga buhok nahimo nga puti nga ingon sa pagpuasa.
Ako dili makig-away sa kasamtangan..float.
Asa?..ngano nga molangoy?..Ako dili sa pag-atiman.
Human sa tanan kon wala kini ug kinabuhi sa bug-os sa bisan-asa.
Ako nasayud sa bili sa usa ka tawo,
kini daw nga ang naandan nga tawag.

29.jpg

Pagsalop sa adlaw..Kini ang panahon sa pag-adto sa balay.
Ang mga langgam nakapakalma. Dili ang creak sa duyan.
"Ayaw buangbuang, sa pagsulay sa pagtawag kaniya.
Lima ka minutos sa usa ka adlaw..gamay..pagkatinuod."

"Kamo wala Haya kanako?" - No. Naghinam-hinam ko..kaayo.

  • Unsa? - Lang nga gitawag kanako.
    "Okay?" Ako nabalaka.
    Sa pag-adto sa usa ka naglakaw-lakaw ugma? "Nakahimo na ko!"

Sa pagtawag sa imong mga babaye sa kanunay!
Ngadto sa impyerno uban sa niini!..pasangil ug sa rason.
Human sa tanan nga mga magtiayon sa mainit nga mga pulong-dili sa walay hinungdan!
Alang niadtong..kinsa nahigugma kaninyo sa daghan kaayo nga, sa mga tawo!

28.jpg

Kita maghunahuna sa kinabuhi mao ang sa komplikado.
Kita sa pagbasol sa kapalaran alang sa tanan nga mga mga pagkawala...
Apan mahimo sa kanato sa ilang mga kaugalingon nga sala?
Kita sa pagsarado sa pultahan sa atong mga kaugalingon..
Hilom nga sa diha nga kita gusto nga mosinggit,
Kita na maglihok alang sa mga bulan.
Gipalabi mao ang buang-buang nga maghulat,
Sa diha nga ang damgo moabut kanato...
Kita masakitan sa mga tawo nga nahigugma kanato,
Maayo nga dili masabtan.
Ug, mahimo nga, dili kinabuhi complex,
Kita sa paghimo niini nga komplikado ?

27.jpg

Ayaw gayud naghupot sa bisan!
Nga nagalihok, motuo kanako, nga kinahanglan nga!
Kinabuhi usahay nagbutang sa mga babag diha sa atong dalan,
Inyong mabati kon kini inyoha.

Release. Ayaw pagmahay sa bisan unsa nga butang.
Kalipay nga gibutang diha sa palad sa imong kamot,
Pakan-a ang mga kuyabog sa tinapay nga mumho,
Enjoy sa adlaw.

Mapahiyumon nga nag-ingon: "walay problema..."!
Usa ka adlaw, adunay bag-o nga highs,
Ug kamo motuo sa usa ka butang nga sa pag-usab,
Sa makat-on lang sa pagtuo sa imong kaugalingon...

26.jpg

Sort:  

Congratulations @mather! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

This post earned a total payout of 3.958$ and 2.976$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66765.98
ETH 3234.00
USDT 1.00
SBD 4.23