Sort:  

Neida prøver bare å bevise noe for noen flatearthers

jahaja, klarer du å bevise jordas form med dette bildet sier du?

Ja. Viss man setter seg inn i sinnet til en føatearther kan jeg påvise at de tar feil og jorda er en kube. Og jeg har klart å ta et bilde langs en av sidene som ikke ligger i vater.

Værdt et forsøk. Men ja jeg må få fiksa det. Så mye annet gøy å gjøre :D

Hvor er du fra?

Sikkert pga kallenavnet sitt jeg begynnte å tenke på flatearthers.

Er medlem av en sånn skde på facebook. Neste det eneate jeg gjør der. Flatearther society.

Og CAD
Christians against dinosaurs.

Mye artig folk rundt om kring

hehehe, navnet mitt er egentlig ment som "punktert-mann" da livet var punktert å jeg kjørte på felgen da jeg laget steemit kontoen min.

men bildet ditt er jo i vater selv om du har snudd det 90grader, jeg har ikke satt meg veldigt inn i dette flat earth greiene, men har fått med meg at "flat earth society" er stats styrt propaganda.
Men jeg synes det er litt interessant at vi kan se ting som eg langt langt vekke og burde vert bak kurven, men siden jorda er en kube så er vel det mulig. ikke vet jeg hva som er sant, jeg har hverken sett at jorda er flat, kube formet eller rund. en ting jeg er sikker på er at det ikke går an å stole på NASA, disse folkene har løyet helt siden nasa ble stiftet, og hadde ikke blitt særlig overrasket om det viste seg at de har løyet om formen på jorda også.

jeg er fra beste vestkant, altså vestlandet :) hvor er du lokalisert?

Sørlandet her, men er oslo gutt.

Hatt en nokså punktert liv selv. Slitt med rus i mangr år, men ikke nå lengre :D

Ja vettu hva tror de fleste myndigheter lyver for å kontrolere folk og på en måte er det bra. Det fungerer ganske bra på noen punkt. Men er det for pengebe et det jo ikke bra.

Stoler ikke på så veldig mye selv, men jeg føler jo at jorda er rund da.
.mye som tyder på det og man kan gjøre ganske mangr e teater og måle ting ganske enkelt så bevisene peker jo på at den er rund. ..

Satelitter er jo ekte lg de har kameraer.

Hvordan reiser man jorda rundt med en flat jord?? Gir ikke mening liksom.

Vært her lenge? Begynnre i janjar. Var aktiv da men gatt noen pauser. Prøver å bruke det her mer. Men tar så labg tid å komme over 500SP.

Jeg leide 500sp en periode og det car ganske chill.

Kanskje lurt å invistere litt?

"de fleste myndigheter lyver for å kontrolere folk og på en måte er det bra" - det er jo aldri bra at myndighetene kontrollerer oss og forteller oss at vi kan gjøre hva vi vil bare vi følger deres regler og betaler, vi er da ikke et fritt folk om vi må betale for å få lov til å leve...

"Satelitter er jo ekte lg de har kameraer." - de eneste ekte satelittene jeg har sett henger i ballonger... alle bilder du finner på nettet av satelitter er CGI, men du kan finne video av nasa sender opp satelitter med heisekran og ballonger...

"Hvordan reiser man jorda rundt med en flat jord?? Gir ikke mening liksom." - etter som jeg har forstått så reiser vi rundt jorden ved å gå vest eller øst, og hvis jorda er flat så er nordpolen i midten, reiser du da vest eller øst så reiser du bare i en stor sirkel rundt nordpolen.

"man kan gjøre ganske mangr e teater og måle ting ganske enkelt så bevisene peker jo på at den er rund. - kan du måle kurven? da har jeg veldig lysst å se det! jeg har sett folk som har prøvd å måle kurven på flere hundre kilometer, men ender opp med at de ikke klarer å bevise kurven... så hvis du kan måle kurven vil jeg gjerne se det.
det burde vert veldig enkel, da jorda har en kurve på 7,8cm på 1km, på andre km så er kurven 31cm. en ting som er lurt å ha i bakhodet når enn skal måle kurven er at desto mes atmosfære du ser gjennom, desto mer forstørring blir det du ser på, atmosfæren virker som et forstørrelsesglass og det er grunnen for at du ikke ser bunnen av byggningene over lake michigan feks.

"Vært her lenge?" - jeg begynnte i juli i fjor. fant fort ut at det ikke var lett å "komme igang" uten å invistere litt, så jeg handla 1200 steem og har ikke angret på det. så hvis du kan så hadde jeg invistert litt hadde jeg vert deg.

jeg skal ikke påstå noe som helst da jeg ikke har definitive bevis for det ene eller andre, men jeg har tatt bilder av ting som skulle vert flere hundre meter bak kurven. for alt jeg vet så lever vi i et dataspill, mest sannsynlig gjør vi ikke det da, men jeg kan ikke utelukke det heller da jeg ikke vet med sikkehet.

det jeg vet med sikkerhet er at vi er styrt av en gjeng me SYKE SYKE folk, som kontrollerer alt i heleverden, folket i verden tror det er de folkevalgte som bestemmer, det er det absolutt ikke, det finnes familier som har blodlinjer på flere tusen år, disse har tatt over alt i heleverden.
"Ordo ad chao" - de må ha kaos i verden så vi ikke finner ut hva de egentlig holder på med.

Kan ikke ligningen. Men man kan jo måle at en km i lifline er litt lengre på bakken med kurve.

Men høydeforskjeller ødelegger jo dette. Må jo finne et sted det er flatt.

Ja på visse ting er det nok lurt at dolk har litt guidelines for å si det sånn. Å bli lurt var kansje dumt uttrykk. Men uten regjering hadde det nok blitt for mye kaos. Vi hadde kanskje klart å fikse det med å lage en egen stat, men den hadfe nok blitt korrupt den også. Så med andre ord er det mye som funler bra nå. Mye som ikke gjør det også.

Har du link til video av satelitter som blir sendt i atmosfæren med kran? Vet jo at satelittene virker og man kan jo måle avstand(tid) fra satelitt til mottaker så man vet ko hvor høyt oppe de er.

Anarki vil fungere, men det vil ikke fungere med en brå overgang, det må tas steg for steg, hvis ikke blir det kaos og mye styr. men vi er frie dyr, og burde ikke trenge at noen "passe på" oss, det er min mening hverfall.

når det kommer til kurve kalkuleringen så fant jeg denne, laget av Dr.Zack
Curvature_Chart_By_Dr_Zack.png
(høyre klikke - åpne bildet i ny fane)

her er ballong filmen:


det er en ganske lang film, men var den jeg fant i farta, du får se det helt i starten.

har du sett bobbler i verdensrommet? det synes jeg er ganske merkelig, og nei det er ikke is som flyr forbi, ser du godt etter ser du at der er bobbler som ruller oppover på samme måte som bobbler ruller oppover i vann ("opp" er ikke alltid opp i nasa sine filmer, så bobblene kan gå venstre/høyre også)

alt dette er et dyyyypt kaninhull, så ikke gå nedi kaninhullet med mindre du vet at du finner veien opp igjen,

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88