You are viewing a single comment's thread from:

RE: Potaissa Roman Castrum - built in the year 168 - Romania

in #photography6 years ago

Nu am vizitat castrul din Gilau; am vazut ceva articol de steemromania, dar nu stiam ca se ocupa cu promovarea istoriei Romaniei. Este o idee frumoasa si o sa incerc si eu sa postez mai multe articole pe acest subiect. Nu am intrat niciodata pe disord; am creat canalul #romania dar nici acolo nu mai postez. Daca ai ceva intrebari te ajut cu placere daca este ceva ce stiu.

Sort:  

Intrebari deocamdata nu am dar orice ajutor e binevenit, mai ales upvoturi pentru articole fiindca rewards-urile merg in contul steemromania care sustine la randul ei comunitatea cu upvoturi. Plus de asta ne straduim sa facem niste articole ca lumea. Acuma lucram la articole pentru in care vom descrie regiunile istorice ale Romaniei.

thankyou sir

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64550.89
ETH 3156.32
USDT 1.00
SBD 4.30