RAPORT (z oblężonego miasta), czyli PERPETUUMMOBILE 17steemCreated with Sketch.

in #perpetuummobile5 years ago (edited)
Sort:  

Te raporty to swoją drogą dla mnie świetne miejsce by poznać twórców dobrych polskich artykułów, których jeszcze nie znałem i nie obserwowałem :)

i o to chodzi!
bierz tam ciekawskich ciekawych ludzików w obserwacje :)
sama tez tu, na tym tagu, niejednego wartościowego autora odkryłam :)

uuu 76!!, ma się ten staż w #perpetuummobile :D
mój kalkulator się nieźle machnął, idę udzielić mu nagany

PS:
(dziękuję za kolejne doładowanie PM)

..ciekawe, (tak nawiasem :) jaką sytuację zastanie na Steemit dzień, w którym opublikuje ten 76 raport...,
Steemit będzie już wtedy uznaną i szanowaną na świecie platformą blogową,
polish będzie zgodną Wyspą (rozmarzyłam się), a ja pewnie będę już staruszką na rencie.. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87