Teddy Bear 🐻 #pele-mele

in #pele-mele5 years ago (edited)

Cześć Wam😊
Już na wstępie muszę się do czegoś odnieść... Zostałem podprogowo zmuszony do wzięcia udziału w tej zabawie...


2FFvzA2zeqoVJ2SVhDmmumdPfnVEcahMce9nMwwksSDdRvSLcg4wWnWiupX9v6QzQx4s5uW69k5LaM6ASgHizRBT8Q8sQvZFKNUXEPfNNgC9s67oAQeqZHoaFjcqC.jpg


... jak można zauważyć na powyższym zdjęciu na okładce pele-mele widnieje miś.... przypadek ? Nie sądzę😜😂

1.Jak to się zaczęło?

17 marca 2018 sam "BÓG" mnie wywód z ziemi egipskiej... (tfu.. youtubowej) z domu niewoli.
Jak niektórzy z Was zauważyli mam dość "diaboliczne" poczucie humoru.

soft-toy-1971763_1280.jpg

Powodem tego jestem moje zamiłowanie do wieści "dziwnej treści" (wizji świata, religii, wierzeń). Tak więc nic dziwnego że moją uwagę przykul YouTubowy kanał samego "BOGA".

Dalej jest już nieco mniej anielsko. "BÓG" nie zdołał mnie przekonać... jedynie mnie zaciekawił i polecił mi pogmerać w sieci.. tak więcej uczyniłem i więcej szczegółów uświadczyłem u napotkanego w Googlach brodatego "diabła" @carrioner a .

Natchniony przez "BOGA", uwiedziony przez " DIABŁA" 😂

2.Twoje małe, drobne przyjemności.

Inspiracje, które płyną od innych ludzi. Nieszablonowe, oryginalne podejście do codzienności to jest to co daje mi najwięcej radości.

sky-2996551_1280.jpg

3.Kurs życia.
Hmmm... skoro znalazłbym się w świecie w którym takie coś jest możliwe:

"gdybyś mógł błyskawicznie pochłonąć i przyswoić jedną książkę - (wiecie na zasadzie: wieczorem wkładasz pod poduszkę podręcznik do hiszpańskiego, i rano budzisz się wypoczęty i z opanowanym materiałem, czyli mówisz językami), to co to za pozycja by była?"*

to spróbowałbym czy działa to w obie strony. Włożyłbym pod poduszkę opasłą księgę z czystymi kartkami, głęboko wierząc, że rano gdy wyjmę ją z pod podsuszki i przeczytam to poznam SIEBIE.

fairy-tale-1077863_1280.jpg

4.Fragment utworu muzycznego, dla którego warto żyć.

5.Z czego jesteś dumny? Co Ci się ostatnio fajnego udało, przytrafiło, osiągnęło?

Podjęcie decyzji o rzuceniu pracy i powrocie do kraju.

flag-792067_1280.jpg

6.No dobra, życie to nie bajka.Co robisz gdy coś Cie na maxa wkurzy, zezłości, zirytuje?

Mam dwa a w zasadzie to trzy sposoby:

  • istnieje pewna książka, która jest pełna moich notatek, przemyśleń spisanych w każdym wolnym miejscu książki (marginesy, puste pola pomiędzy rozdziałami, pierwsza i ostatnia strona itp). Przypominając sobie o tych przemyśliwaniach, podczas drobnego zachwiania równowag, jestem w stanie wrócić do normy

  • aktywność fizyczna: rower, basen, bieganie, gimnastyka i gniew nawet dość duży szybko zmyka 😊

  • opcja nr 3 to połączenie dwóch powyższych

ball-1845545_1280.jpg

7.Za jakie - na pozór banalne i niewinne pytanie, "mógłbyś czasem zabić"?

"Kiedy znów zaczniesz normalnie jeść?"

rabbit-1882699_1280.jpg

8.Najciekawsza animacja, jaką ostatnio odkryłeś.

Nie mogę się zdecydować... więc dodam coś czego się obawiam w obecnej chwili (pisze ten post o 2:30) ...

tenor.gif

9. Ulubiony profil na Steemit?
@sp-group 😜

QmSZxKjYFqwt3tSZZi4u316tJVowK9yMYNgYue1PaP6VDg.png

Pozostałe tak otwarte podpytania wymajają osobnego postu i kolejnego długiego wieczoru... 😉

10.Motto życia.

"jeśli chcesz zmieniać świat, zacznij od siebie"

board-978179_1280.jpg

11.Wymarzony hipek.

UWAGA... werbelki iii szok niedowierzanie zachwyt 😜

polar-bear-1294563_1280.jpg

12.Jeden z najbardziej optymistycznych widoków,
to:.....

+
14.Sytuacja, która robi na Tobie ogromne wrażenie.

Ludzie którzy podążają za swoją pasją...

jump-2731641_1280.jpg

13.Ulubione zestawienie 2 kolorów.

Czerń i biel

wall-2640737_1280.jpg

15.Masz tu na stole kartę kredytową bez limitu.
Proszę obsłuż się i kup sobie wymarzony środek transportu. Co to będzie? Czym od dzisiaj jeździsz, latasz, powozisz?

Bardzo podchwytliwe pytanie...

demon-161049_1280.png

... to karta KREDYTOWA którą kiedyś trzeba będzie spłacić... tak więc kupie sobie wygodne buty, a o resztę zadbam sam 😊

16.Jeśli pierogi to tylko...?

Ruskie!

honor-guard-67636_1280.jpg

17.Niespełnione dotąd dziecięce marzenie to..

Nauczyć się robić salto (w tym roku wreszcie postanowiłem nad tym popracować) i skakać sobie jak małpka 🐒 aż pod same chmury 😂

action-1850236_1280.jpg

18.Twój najlepszy artykuł (tekst, zdjęcie, stream :) na Steemit.

No cóż zawsze sporo trudności sprawiało mi przelewanie myśli na papier (ekran monitora), gdyż w głowie wszystko jest proste, można myśleć za pomocą tylko sobie znanych skrótów myślowych i wszystko jest jasne, lecz gdy trzeba to zaprezentować innym, aby odebrali to w konkretny sposób pojawia się spore wyzwanie. Tak więc ja zbyt często tego zyzania się nie podejmowałem skutkiem czego moja baza tekstów jest bardzo skromna...

3HaJVw3AYyXBD5Md5tUD9YKkzGo1eoR2RP1hYxRaFr2KMz6AaMFTQni4px9zAD5c7GL9dHtxjA4arq7UTTCQGik7jZdngW7aLKEd9Kt.jpg

[Luźnolog-004]- pomimo interwencji "wszechświata"... POLEGŁEM!


Ufff koniec! Gratuluję Wszystkim którzy dotrwali 😁 @rozku dzięki za zafundowanie mi jak i wszystkim innym uczestnikom tak wspaniałej, budzącej wiele wspomnień zabawy 😘

aaaaaaaaaaaaaaaaa.png

tenor.gif

Sort:  

You have received 5x upvotes from the members of @steemexplorers from your free link submission in our discord server. Steemexplorers is an initiative bringing information on various Steemit services and communities in a central discord to save you time and help you grow. It's free, it's easy, and it's here to help you in so many ways. Come by our discord to learn more! Link to Discord: https://discord.gg/6QrMCFq. Our team also offers an additional upvoting service called @givememonsters where you can presently trade in 1 to 10 DEC from the Steem Monsters game for up to $0.03 upvotes on ANY steemit posts. The vote purchasing value here is some of the best returns on your investments that you can find anywhere so come by and visit this service today!

You got voted by @curationkiwi thanks to michalx2008x! This bot is managed by KiwiJuce3 and run by Rishi556, you can check both of them out there. To receive upvotes on your own posts, you need to join the Kiwi Co. Discord and go to the room named #CurationKiwi. Submit your post there using the command "!upvote (post link)" to receive upvotes on your post. CurationKiwi is currently supported by donations from users like you, so feel free to leave an upvote on our posts or comments to support us!
We have also recently added a new whitelist feature for those who would like to support CurationKiwi even more! If you would like to receive upvotes more than 2x greater than the normal upvote, all you need to do is delegate 50 SP to @CurationKiwi using this link.

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @curationkiwi.

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Czujny jesteś ! ajjjj #15 umknęło mi :F za pociąg to wieczności by mogło mi nie starczyć :)

To że faceci polecieli jak ćmy do ognia na taki wabik się nie dziwię... @rozku rzęsami zatrzepotała 😉 iiii mamy CIĘ 👿 a potem płać i płacz 😭

... ale, że i kobitki się nie pokapowały jaki z @rozku diabełek 😎 to aż sam się zastanawiam 😱

Ty to jednak miś o bardzo małym rozumku jestes... @rozku mówi 'masz na stole karte kredytowa bez limitu[...]' to chyba oczywiste, ze skoro @rozku kładzie Ci na stół kartę to to jej karta i to ona będzie ją spłacać... ahh mądry miś po szkodzie, ale nie martw się, w ramach pocieszenia przywiozę Cię moim pojazdem sponsorowanym przez @rozku ;)

Guzik prawda! Babska solidarność! 😤

Jest opcja, że powiesz co to za pewna książka? Ciekawi mnie jaka pozycja wyzwala w człowieku tyle myśli. Jakiś typ mam czytając ten wpis - tytuł zaczyna się na "B"?

Posted using Partiko Android

To dobry temat na osobny post, który z pewnością w odpowiednim czasie napisze :)

Powiem tylko, że byłeś "B"lisko" lecz nie trafiłeś ;) tak więc nie nie są to:

14702415542331136.jpg_1.jpg

@michalx2008x, thank you for supporting @steemitboard as a witness.

Here is a small present to show our gratitude
Click on the badge to view your Board of Honor.

Once again, thanks for your support!

aaa faktycznie! jest miś na okładce!.
warto było domalowywać go przez całą noc. 😜

na ciemnym zegarze 3:24, a jaka przytomność umysłu!
to miód tak działa?!

co do karty kredytowej - obiecałam sobie milczeć i muszę dotrzymać słowa.
sam rozumiesz.

aaa faktycznie! jest miś na okładce!.
warto było domalowywać go przez całą noc. 😜

Całonocna praca się opłaciła, miś z okładani wygląda niemal jak mój brat bliźniak 🐻

na ciemnym zegarze 3:24, a jaka przytomność umysłu!
to miód tak działa?!

taaaak... tylko ciiiiii.... nie mów o tym nikomu... secret... secret

co do karty kredytowej - obiecałam sobie milczeć i muszę dotrzymać słowa.
sam rozumiesz.

Oczywiście @rozku... to będzie nasz mały sekret 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87