Proszę mnie w swoje wojenki nie mieszać!

in #notag6 years ago

Jestem neutralny i nie zamierzam się opowiadać po żadnej ze stron!

Dzisiaj mnie zdenerwował użytkownik @zamordyzm. Przez pół roku pobytu tutaj nie dostałem tak w twarz. Co to za hasła, że będziecie następni? Czy ja się opowiadam po którejś stronie konfliktu?

Co ty człowieku, myślisz, że masz przed sobą 14 letniego szczyla? Dodaj jeszcze 20 lat! Bo jak się zdenereuję, to zrobię Power Down, trudno będę czekać 3 miesiące i wycofam pieniądze, które tu zainwestowałem, bo ja nie zsmierzam babrać się w tym szambie.

Z mojej strony to tyle. EOT !

Screenshot_2018-07-11-06-22-50.png

Screenshot_2018-07-11-05-53-35.png

Screenshot_2018-07-11-05-39-50.png

Sort:  


Congratulations @bartheek!
You raised your level and are now a Minnow!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Semi Finals - Day 1


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Ja wyraziłem swoją opinię i nie udzielam się więcej. Obie strony mają po części racje.

Przepraszam, trochę mnie poniosło. Zdenerwowałem się.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28