You are viewing a single comment's thread from:

RE: B/W - Dramatic sky

in #norway6 years ago

Takk for at du skriv om erfaringane dine med Lee-filter @Gyldenhorn
Eg har tidlegare lese om dei, men har ikkje eigen erfaring med dei.
Det du skriv og dei erfaringane du gjer får med til å vurdera om bruk av slike filter kan vera noko eg bør investera i ôg. Har dei noko burksområde utanom landskapsfotografering eller er det der åleine at dei vert brukte?
Stemmer det at det kostar relativt mykje med Lee-filter samanlikna med dei som dei ein skrur direkte på objektivet?

Med vennleg helsing
@Siggjo

Sort:  

Hei @Siggjo
Jeg digger Lee filterene mine. Har hatt de i ett par år, men først nå i vinter jeg virkelig har startet å bruke dem. Ved siden av landskapsfoto er de helt magiske hvis du skal ta urbane bilder. Da kan du plutselig få med deg skyer på himmelen selv om du står midt mellom to høyhus hvor det er mørkt og lyset på himmelen blir visket ut. Eller du kan jo ta bilder i en gata hvor det er mennesker, men pga at du får så lange lukkertider vil det se ut som du er helt alene i byen pga alle menneskene blir visket bort.
Ang pris kommer det litt an på hvilket kamera system du bruker. Til min Canon m3 tror jeg komlett sett koster mellom 12 og 15 tusen.

Mange takk for oppklarande svar @Gyldenhorn
Du forklarar fint andre måtar ein kan bruka desse filtera på utanom landskapsfotografi.
Lee-filter er absolutt noko eg vil vurdera. Ser at prisen er relativt høg, men kanskje Steem kursen viser fin utvikling framover,og så kan mange upvotes gjera at dette er noko kan realiserast ein gong.

Med vennleg helsing
@Siggjo

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99