RamtaSnakk - endelig er jeg her på taggen ''norway'' igjen :-)steemCreated with Sketch.

in #norway7 years ago

Jeg har vært borte fordi jeg valgte og hamle opp med en SPAMMER og en ''slem'' SPAMMEROBOT. Vi skal ha bare ''snille'' roboter her på Steemit.

Dette tok dessverre tid og kostet en del Voting Power, men nå er lagrene i ferd med å fylles opp. Hurraaa...
Dere kan derfor forvente å se @ramta i upvote-modus blant dere som er på tagg ''norway'' i kveld. Videre skal jeg forsøke å lese meg opp på det jeg har gått glipp av og stemme på det som er bra. Det postes jo så jeg har ikke sett maken, så ha tålmodighet med meg. Bli ikke skuffet om du ikke får stemme i kveld, det kan hende du får det i morgen eller dagen derpå. Den som venter på noe godt osv...

Jeg vil benytte anledningen til å komme med litt ros. Både til gamle slitere og helt nye... La oss begynne med @Nippel66, @Kiimo og hele gjengen i Bergensområdet. Takk til @Scandinavianlife for flotte poster med flere spennende temaer. Jeg må også nevne spørsmålsstilleren @Oneup og hans kone med flotte illustrasjoner. Så har vi den språkmektige Norges ambassadøren @lenatramper som sier hun vil flytte til landet vårt. Da bør hun utnevnes som Norges nye turistsjef sporenstreks. Og velkommen til @Topsy , kryptocoin-kjenneren fra Vestfold, som kom med i dag. Takk til @Janusface og @Digitree som blant annet viser oss Oslo på hver sin måte. Og så må jeg få nevne @Barbro som hjelper meg med så mangt, som noen av dere har lagt merke til. En frustrert @Ramta som jakter roboter og SPAMMERE er nok ikke den enkleste å hjelpe... Her er jo bare noen få av alle bidragsyterne på tagg ''norway'' nevnt. Kvaliteten på ''norway'' taggen er kjempehøy og ALLE fortjener ros.

Nå må jeg avslutte denne posten og komme meg ut å Vote på dere.

Ha en fin aften!

Sort:  

God kveld igjen @Ramta

Jepp!!! Det strømmer på med masse morsomt på ''norway'' taggen. En får jo virkelig nye vyer på hvor det kan føre. Vi er mange og har mange forskjellige evner, interesser og meninger. Tenk hvor mye større mulighet vi vil få senere hvis vi blir synlige på førstesiden .

Her kommer en låt til deg @ramta, som jeg vet du er veldig glad i ;-)

Det er lurt å tro på hva vi føler angående Steemit...
Wandering to our home which everybody owns, where we can do what we please, med litt sunn fornuft og noen enkle kjøreregler da,
the world is our home.... and.... there's allways more !!!!

Steemit er MORRO

I love the way you two promote #Norway and its people and heritage.
When you get a chance, would you answer those questions in Ramta Reward 2? Perhaps I misunderstood the post and got it all wrong...

God helg!

Thanks for reading. 😎

globocop_small_orginalcontent.png
ch @globocop

[Upvote] [Comment] [Resteem] [Follow]

Hear ye, hear ye. The king of Norway has spoken! :) Takker så mye for annerkjennelsen. Jeg forstår nok ikke helt rekkevidden av hva det er du driver med her på Steemit, men jeg tror man kan trygt si at du er Kongen av Steemit!

@ramta bro looks something usefull but cant understand it plss post in english too👍🖖

Hear ye, hear ye. The king of Norway has spoken! :) Takker så mye for annerkjennelsen. Jeg forstår nok ikke helt rekkevidden av hva det er du driver med her på Steemit, men jeg tror man kan trygt si at du er Kongen av Steemit!

Jeg begynte å lure om du hadde tatt deg sommerferie når det plutselig ikke var noen ramta innom postene mine ;-)
Bare bra med litt opprydding her!

Haha... det er vel en skjebnens ironi at min stemme kommer fra < trommevirvel > EN BOT!

Heldigvis en snill en.

Takk for en varm og god takk fra deg :-)
Skal ikke være enkelt og håndtere bots. Håper alt løser seg, du er dypt savnet :)

Sang til deg, så du kan lene deg bak å slappe av d(^^,)b

Det er veldig snilt av deg å fremme #norway-tag og fremme landet ditt i steem. Åpenbart er jeg ikke norsk, men jeg tror jeg begynner å lære norsk. Du har det gøy. Jeg holder øye med #norway-tagg for å nyte bilder av Oslo og mer.

Godt at du ordner opp å kvitter deg med kjipe bots! Det blir vi glad for 😘

Ellers må jeg bare si tusen takk for oppmerksomheten, det tørker et fuktig bergenshjerte :)

Har fått en del folk i gang med registrering, men mange sliter med å bli verifisert, så eg må vel på en runde etterhvert å prøve å sitte folk inn i dette😎

Ellers tror jeg jeg snakker på alles vegne når jeg sier vi er glad for at du er tilbake :)

Ha en fin kveld @ramta

@kiimo

Godt å se du rydder opp gatene, #cryptobatman !

Tusen takk @tryptameme

Forresten, jeg sitter med litt midler for å investere, og lurer litt på hva som er best å investere en mindre sum i?
Jeg tenker i hovedsak eth eller BTC, men det frister forsåvidt også på Steem for å levele opp steempower.

Hei @tryptameme

Jeg liker ikke å gi økonomiske råd, en grunn er at noen sier jeg er risikopervers.

Men det du spør om her syns jeg er ganske enkelt. Spørsmålet er bare om jeg klarer å forklare, men jeg prøver.

  • Hvis vi ser på kursoppgang alene så er alle tre gode kandidater. Jeg tror STEEM vil øke mest men det finns det ingen garanti for.
  • Totalregnestykket er klart i favør av STEEM. Ikke hvis man er totalt passiv men skal man gjøre noe i Steemit, skrive litt, stemme litt osv. så er det her man skal investere. Hvis man er aktiv så vil det at du investerte i Steem Power føre til at du tjener mye mer totalt sett.
  • Du får høyere Curation Reward (belønning for at du stemmer).
  • Du får høyere Author Reward. (belønning for at du skriver).
  • Du får flere følgere (Followers) som igjen gir deg høyere Author Reward.
  • Dette øker igjen kapitalen din I Steem Power som gjør at du får enda mer. Det hele blir en oppadgående spiral.

Hvis du investerer i bitcoin og gjør ting i Steemit vil alt du gjør i Steemit gå tregere enn det ellers ville gjort. Derfor kan det godt hende at hvis du investerer i Steem Power og Bitcoin øker mer så vil du allikevel totalt sett ha tjent mye mer i Steemit.

Håper jeg klarte å gjøre dette forståelig, hvis ikke så bare spør mer.

Tusen takk for godt svar! Setter pris for at du gjør det litt tydelig for meg, har ikke så mye erfaring med økonomi, så jeg ser for meg at jeg på langsikt kanskje vil tjene mer på steem ja, men kanskje 50/50 er en løsning og, dele opp investeringen i SP og BTC eller Ethereum.
Jeg føler at dersom sørkorea(!) nå, og etterhvert kina(?) begynner å ta i bruk ethereum og BTC, så må vel verdien eksplodere?
Igjen takk for at du tar deg tiden til å forklare n00bs!
mbT6HGd.gif

Happy to see my GIF here
Thanks for continue support to my work
Wish you a great and sunny day

Praise the sun! If this is your work then thanks for allowing me to use it, it is well made!(:

Feel free to visit my blog and use what you like

Thank you!

That robot is great. Can I use your clap gif?

Hi @desgrun

Welcome to Steemit!

I see that you are new here. I think that you have great future ahead of you here on Steemit.

So you like the HU-BOT (human friendly robot), I do too.

The clap gif is not made by me originally.
You are most welcome to use it. It is not copyrighted.

Hope to see you again and have a good laugh:

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02