Winter pictures from a blizzard - Vinterbilder fra en snøstormsteemCreated with Sketch.

in #norway7 years ago

Hello.

Going to share some winter pictures with you today.
The first two are taken under a blizzard in a small valley far into the mountains.
The trees you look at the first two pictures were some of the few grown up here.
The image is proven to be grainy and coarse to bring forth the snowstorm that ravaged this day.
The last picture is taken by a small hut that belonged to our old cabin.
Picture was taken at 02 in the night when the blizzard had ended and a dim light from the moon shone through the clouds.

(Hei.
Tenkte å dele noen vinterbilder med dere i dag.
De to første er tatt under en snøstorm i en liten dal langt inne på fjellet.
Trærne dere ser på de to første bildene var noen av de få som vokst her.
Bilden er bevist gjort kornete og grove for å få frem snøstormen som herjet denne dagen.
Det siste bilde er tatt av en liten bu som hørte til den gamle hytta vår.
Bilde er tatt kl 02 på natta da stromen hadde lagt seg og ett svakt lys fra månen skinte igjennom skydekket.)

klynge trær i snøstorm.jpg

Skigard.jpg

vinterbilde natt.jpg

Hope you like them :)

Sort:  

Flotte bilder Gyldenhorn, jeg gleder meg til du setter av tid og lærer meg fotokunsten;)

Vi får finne en dag @Jeroll
Tommel opp.jpg

Elsker blåfargen i det nederste bildet! Skikkelig fint!

Great photos and landscape @gyldenhorn

Ja -ja...
Du ha iallefall gitt opp sommeren :-)

Her jeg bor har vi vel ikke hatt snø på flere år, ihvertfall ikke noe av betydning dessverre.

spor-i-snc3b8.jpg

Jeg kunne gjerne tenkt meg like mye snø som dette bildet over her.

Er ikke snø her jeg bor heller, derfor jeg har hytte på fjellet
Smily.jpg

Fine bilder absolutt men nå ble jeg frøsen.. brrr..

What pictures and beautiful place I wish someday I could go
Keep it up upvoted and Followed.

upvoted

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59117.01
ETH 2525.11
USDT 1.00
SBD 2.48