You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Technology - Issue 15

in #norway7 years ago

Jeg var også glad i Walt Disney, mannen som har laget fantasi for oss alle i oppveksten.
Helt til den dagen jeg fant ut at Walt Disney var en frimurer, og har laget NASA til sin fantasi produksjon.



Space might be the final frontier, but its made in a hollywood basement

Sort:  

Ser den, men har ikke alle store tenkere og personligheter i USA vært eller er medlem av slike samlinger. Alt fra Einstein, W. Shakespeare, B. Blinton, B. Obama osv. Om de er frimurere eller medlem av "klubber" som består av samfunnstopper og unike mennesker med spesielle egenskaper. Slik har det nok vært i de fleste år og kommer nok alltid til å være. Om det er rett eller galt skal jeg ikke uttale meg om. Men at det finnes slike grupperinger med mennesker og at det gjerne er de ekstremt kjente unike menneskene som er medlemmer i slike er etter hva jeg har lest meg frem til, helt normalt:-)👍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58925.39
ETH 2498.15
USDT 1.00
SBD 2.48