You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nederlandstalige Meme uitdaging Nr.1

in #nl7 years ago

Ik heb een hele belangrijke boodschap voor al mijn medelanders hier! Laten we onderstaande uit volle borst meezingen!

huphollandleeuw-1401977601.jpg

Want onze leeuw vind het allemaal wel mooi geweest, op het veld komen we de komende tijd namelijk niet ver meer... maar de Gulden kunnen we met z'n allen natuurlijk wel 'naar de maan' laten gaan!

Onbewerkt plaatje komt van: https://www.faketattoo.nl/uploads/big_huphollandleeuw-1401977601. jpg

Sort:  

Ah, een guldencoin aanbidder :-)

Wat als we van de Gulden nu de Litecoin van Nederland zouden maken? ;)

Wat als iedereen het daar me eens is :-)

Dan zullen wij vroege gulden supporters leuke tijden beleven! :)

Ik ga er niet op wachten totdat eventueel, misschien, ooit eens in de verre toekomst gebeurd......
Ik ga voor andere coins tot die tijd :-) Grotere kans.
Ik zit te denken aan Steem :-) ene BTC, ETH, BTS en vele, vele andere....

Het is verstandiger om op meerdere paarden te wedden ja ;)

Dat is het punt dat ik wil maken :-)

Van Geert Wilders weet ik het zeker, hahaha

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65847.68
ETH 2679.11
USDT 1.00
SBD 3.08