You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nederlands, Vlaams en Zuid Afrikaans, van 80 naar 94 mensen die elkaar begrijpen.

in #nl7 years ago

En wat doen we met nummer 100 die de gelederen komt versterken?
Gratis tocht met een rondvaartboot door de grachten van Madurodam? Of we kunnen die persoon misschien ook wel 'blij maken met een dooie mus' van de Vogeltjesmarkt in Antwerpen.

😎

Sort:  

Hahaha, ik mag jou wel :-)
goed gevoel voor humor :-)

Je weet het hé; Een dag niet gelachen ...............

Is een dag niet geleefd!

Mee eens

Ik moet er nog op.. als je er toch 6 hebt s.v.p mij als 6e dan ben ik no.100 ;)

De dooie mus hoeft niet trouwens. Misschien dat ik de vogel dan over het net laat vliegen maar dan ben ik maar een pechvogel :)

Hahaha, je bent nr. 99 :-)
er is geen prijs voor nr. 100 hoor :-)
Mooie avond!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63606.08
ETH 2603.60
USDT 1.00
SBD 2.83