You are viewing a single comment's thread from:

RE: Een weekje op Nederlanders stemmen, het zijn er 70 tot nu toe!

in #nl7 years ago

Top dat je de NLers probeert te vinden en te supporten. Ik zal binnenkort door je lijstje gaan en iedereen op mijn volg lijstje zetten. @nederlands account is ook een goed idee, dank je voor het benoemen daarvan. Zelf schrijf ik mijn posts eigenlijk alleen in het Engels, dan is het bereik toch vele malen groter. Ik zou wel veel meer NLers hier willen zien, misschien maar eens nadenken over hoe we die hier krijgen. Zou echt cool zijn wanneer we een paar duizend tot meer NLers hier kunnen krijgen.

Sort:  

He Ed, mooi dat je achter dit idee staat. Ik post ook meer in Engels voor bereik maar ik schrijf zo gemakkelijk Nederlands hahaha. Een paar duizend zou mooi zijn, ik denk dat als we allemaal een klein beetje contact houden, we wel iets bedenken dat veel Nederlandse bloggers gaat aantrekken.
Groetjes....

Eens en doen we.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65317.17
ETH 2646.03
USDT 1.00
SBD 2.86