Let's go Pidgin Language: Who You Sabi For This Image

in #nigeria6 years ago

image
Hello my 9ja people!
How una dey?
I hear say una no dey take last?
I hear say Steemit get plenty 9ja steemians?
I hear say una no ft leave Steemit go NNU and wakanda?
Isorite!
But me I wn tell you say hunger dey o.
Rewards for hear no wn dey make sense again o.
Na why I wn speak language we their system ft no understand.
But make I carry that one keep for one corner because me I wn make am tonight via "Who sabi pass".
Make we check that image wey I put, who you sabi for that image.
U ft list all of dem shaa. After all na who sabi pass.
Biko make una help me share, upvote and comment for this post make I follow chop.
Una do well.

Sort:  

Hello! I find your post valuable for the wafrica community! Thanks for the great post! We encourage and support quality contents and projects from the West African region.
Do you have a suggestion, concern or want to appear as a guest author on WAfrica, join our discord server and discuss with a member of our curation team.
Don't forget to join us every Sunday by 20:30GMT for our Sunday WAFRO party on our discord channel. Thank you.

You post has been sent to the promoted section of Steemit.
Thanks for participating in our Followers Appreciation Promotion.

I love for doing this

Correct guy.
I dey feel your yarn

Posted using Partiko Android

You just received a 19.42% upvote from @honestbot, courtesy of @a0000reblog!
WaveSmall.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61618.64
ETH 3009.45
USDT 1.00
SBD 3.78