Mama ... Slaap Zacht .. Ik Red Me Wel ...

in #nederlands7 years ago (edited)

'tja, normaal schrijf ik in het Engels maar dit is voor mijn moeder .. een beetje te persoonlijk .. dus in het Nederlands geschreven ... nou en? jullie schrijven het ook in jullie talen zonder vertaling toch? dus .. ik doe maar ook mee

... 'ben benieuwd wie nou dit zal vertalen ? als je Nederlanders bent dan begrijp je dit ... dan heb ik toch mijn gevoelens aan iemand gedeeld ... mijn vrienden lezen ook mijn blog dus - dit kunnen ze wel verstaan .. het is toch niet alleen maar voor mens de Engels sprekend zijn? plus .. ik moedig ze ook aan ... om te Steemiten .. want - zo makkie is het ook ..

... nu, even serious ..

am.jpg
am1.jpg
am3.jpg



Nieuw in Steemit? Lees de Complete Steemit Etiquette Guide Revised Edition gepubliceerd door @thecryptofiend . Bedankt.



Normaal schrijf ik overkoken, tuineren en fotografie en als je het ook leuk vind .

VOLG MIJ maar ook

Sort:  
Loading...

Sterkte Ivy, ik ken het gemis van een dierbare ouder. Ze leeft in jou voort, op vele manieren.

Een mooie eerbetoon aan haar, mooi verwoord. Ze mag in vrede rusten want ze heeft jou geleerd hoe je ten volste kunt leven als zijnde jij. Daar klinkt zij in door...

dank je wel
ik ben oke
gisteren ook ..
het is beter nu
je hebt gelijk ..
eigenlijk had ik een stukje over dat geschrijven
ik lijkt zo veel op haar
ondanks het feit dat ik mijn eigen pad volg ..
ik lijkt zo veel op mijn moeder - en ik vind het een beetje erg hahaha
ik wil mezelf zijn maar ik zie haar nog steeds elke dag
als ik op de spiegel kijkt - ik zie haar daar
ik hoor haar soms als ik mijn mond open deed
maar ze is zij en ik ben ik - en ik blijf veranderen :)
ik mis haar - gisteren ook dus ik heb gisteren geprobeerd mezelf af te leden
maar het werkt niet .. het werkt gewoon niet

Dat heb ik met mijn vader. Mijn stemklank, bepaalde manieren. En toch ben ik ook mijzelf, uniek...

Ergens is het een van de mooiste complimenten voor een mens, het intens missen van een dierbare. En in vele opzichten leven ze voort. In herinneringen, in liefde van het hart en bij ouders ook in onze genen. En wat ze ons hebben geleerd.

Kan niet verstaan :)

dat is de bedoeling
heb je dit in google vertaald?
good job :)

Héél mooi! Is het al lang geleden? Sterkte!

dank je wel!
ik was 19 toen ..
nu bijna 39 - best lang ..

Mooi. Hou je haaks.

Geef maar een gil als je het vertaald wilt hebben, trouwens, daar heb je zelf vast geen zin in. Misschien moet het wel niet vertaald worden, eigenlijk.

dank je wel ..
ja .. mag wel ..
idd geen zin in ...
ik vind het meer betekenisvol in het Nederlands te schrijven ..
met Engels niet echt.. een beetje raar vind ik ook maar ik vind het veel mooier in jullie taal te schrijven

Cool...
Great work.!!

thank you ..
this one is actually very very simple

You are welcome.. ^^
Wish you all the best..

Congratulations @englishtchrivy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

If you want to support the SteemitBoard project, your upvote for this notification is welcome!

Notifications have been disabled. Sorry if I bothered you.
To reactivate notifications, drop me a comment with the word NOTIFY

Mooi gedicht.
Je hebt gelijk.
IK vind ook dat we hier nederlands moeten praten, hoeft niet over alles maar toch.
Ik had er zelfs een post over gemaakt.
https://steemit.com/dutch/@sinzzer/i-am-looking-for-dutch-freethinkers-who-support-me-in-building-up-the-dutch-tag-in-steemit

En veel sterkte!!

oi .. dank je wel ..
ja toch!
ik ben geen Hollander maar ik wil het ook graag alle Nederlanders hier ontmoeten

oke ik ga naar je pagina :)

O ok, dat is toevallig...
Ik ook niet!!
En we praten allebei Nederlands O_ooo

Nee ik probeer alleen ff n glimlach op je gezicht te brengen, dat is toch wel het minste wat ik kan proberen, nadat je zo verdrietig voelt.
Kan wel zeggen, komop meid en dit en dat, maar dan zal het verdriet blijven bestaan.
Het beste zeg ik maar altijd, is om het een plaats te geven en verder gaan.
Wat niet makkelijk is, maar zeker niet onmogelijk!

Maar ff tussen haakjes, welk cultuur ben je dan?

dank je
het gaat wel ..

welke cultuur ...
ik kom uit Filipijnen dicht bij Cambodia
vaker in Thailand geweest en ook bij de grenzen

Filipijnen?
Ja is inderdaad in de buurt van Cambodia.
Ik ben zelf nog niet die kant geweest, maar dat zit zeker wel in de planning.
Ik ben zelf surinaams en ben hier geboren, mijn vrouwtje is hier gekomen toen ze 6 was.

Ben je al lang in Nederland of??

hoe lang .. geheimpje
maar ik ben hier niet geboren :)

Ik begrijp het, ik wou ook niet die kant op gaan en was die vraag meer een kwestie van gewoonte.
Door vragen te stellen aan een vreemde, kan ik een beter beeld te krijgen over die persoon.
Dit doe ik vaak onbewust, en is eigenlijk wel doeltreffend, maar zo leer je mensen kennen.
Maarja het is natuurlijk niet, de bedoeling dat heel de wereld mee leest haha

geen probleem ..
ik begrijp het
en ja de hele wereld lees idd
en stiekem soms :D
wees maar niet bang toch
maar ook wees voorzichtig

Veel sterkte tijdens deze moeilijke tijden! Sterker dan het verlies is de herinnering die blijft! Big hug xxx

dank je wel .. het gaat :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25