မေနွာင္းနဲ႕ B Pyae …… ၃

in #myanmar6 years ago (edited)

မေနွာင္းနဲ႔က်မအေႀကာင္းကို က်မဇာတ္ခနေလး သိမ္းအံုးမယ္ရွင့္ ။ မေက်နပ္လြန္းလို ့ block ခံျပီး သြားဆဲရတာလဲ မလြယ္ဘူးရွင့္ ။

မေနွာင္းကို ရန္ေတြ႕ဘို ့ ဘယ္လိုလုပ္ရပါ့စဥ္းစားေနရင္းကေန က်မကို သူမ်ားဖြင့္ေပးထားတ့ဲ steemit account တခုကို သတိရမိသြားတာနဲ႔ အ့ဲဒီ steemit account ကိုဖြင့္ discord ဝင္ျပီး က်မ သြားဆဲေတာ့တာ ။ သူကလဲထပ္ဘေလာ့တာ က်မအေကာင့္ကို ။

သူဘေလာ့မွာ က်မက ဒီတခါႀကိဳသိေနေလေတာ့ စာအရွည္ႀကီး ႀကိဳေရးျပီးဆဲထားတာ ။ discord မွာရွိတ့ဲ မေနွာင္းရဲ႕သက္ဆိုင္တ့ဲလူနာမည္ေတြပါ mention ေရးျပီး အားရပါးရေျပာထားတ့ဲ စာရွည္ႀကီးပို ့ထည့္လိုက္ေတာ့တာ ။ furious နဲ႔ locked ကို က်မရန္အမ်ားဆံုးေတြ႕တ့ဲ စာေတြပါ ။ ၁၀မိနစ္ေလာက္ေနေတာ့ ဘေလာ့သြားတယ္ ထံုးစံအတိုင္းေပါ့ ။

မေနွာင္းကိုဆဲဘို ့အားသန္ေနတ့ဲက်မ သတိတခုေမ့သြားခ့ဲတယ္ ။ steemit account ဖြင့္ျပီး ရန္ေတြ႕စရာမလိုဘူးဆိုတ့ဲ အခ်က္ကိုသတိရျပီေလ ။
gmail အသစ္ဖြင့္ျပီး discord account sing up လုပ္ျပီး steemit account မဖြင့္ဘဲ အႀကံတခုက်မရေတာ့ စိတ္တိုေဒါသထြက္လာရင္ ထပ္ျပီးရန္ျဖစ္ဖို ့ စိတ္ကူးထားလိုက္ပါေတာ့တယ္ ။

စတုတၱေျမာက္ တေန႔တာ စကားမ်ားျခင္းအမွတ္တရေပါ့ ။ မေနွာင္းနဲ႕က်မ စကားမ်ားတာရပ္ျပီး steemit account new ဖြင့္မွရေတာ့မယ္လို ့လဲ ေတြးမိျပီး က်မလုပ္စရာေတြကို ဆက္လုပ္ရအံုးမွာမို ့ ရန္ျဖစ္စကားမ်ားတာကို ခနနားထားလိုက္ပါတယ္ ။ ေနာက္ပီးေတာ့ က်မအေကာင့္ ည၁နာရီေက်ာ္က အခိုးခံရပါေလေရာ ။ အ့ဲအတြက္လုံးပန္းရမွာမို ့ပါ ။

MSC မိသားစုမ်ားအားလုံး စိတ္ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ ေအာင္ျမင္ႀကပါေစလို ့ ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္ရွင္ ။

FB_IMG_1519303891389.jpg

photo credit # facebook

pyaesonekhinkhin

MSC 021

Sort:  

ေတာ္ေသး ညီမ အေကာင့္ျပန္ရလို႔ စိတ္ပူေနေရာ😑

ဟုတယ္မမ ငိုလိုက္ရတာ မေျပာနဲ႕

account ျပန္ရတယ္ဆုိေတာ့ ေတာ္ေသးတာေပါ့ဗ်ာ။အဲဒါေျကာင့္ေပ်ာက္ေနပါတယ္။မအားလုိ႔မလာျဖစ္ တာလုိ႔ထင္ေနတာ

အခိုးရလို ့ နားေနရတာပါရွင့္

ျပညိ့ .စိတ္ေလ်ာ ့ကြာ

ဟုက့ဲရွင့္

စိတ္‌ႀကီးပါဘိ။

ဟုတယ္ တညထဲ ၃ေကာင့္ဘမ္းခံရတာ

ပြဲၾကမ္းျပီေပါ့ အစ္မ

ႀကမ္းတာ ဘမ္းတာဘဲသူတို ့ကလဲ ခ္ခ္

မမစကန္ထရီ. 😍😍😍😍😍

ရွင္

😱အ​ေကာက္​အခိုးခံရရင္​ဘယ္​လိုျပန္​ယူလဲ?
...သိထားရ​ေအာင္​ပါ...

တင္ထားပါတယ္ရွင္ မဖတ္လို ့ပါ

အေကာင့္ခိုးခံရတာျပန္ရၿပီလား

အယ္ ရလို ့ပရိုတင္တာေလ ဟီးး

အစ္မေတာင္ fbမွာညီမaccမေတြ႕လို႔ေပ်ာက္ေနတယ္ေတြးေနတာ ေတာ္ေသးတာေပါ့ accေလးျပန္ရလို့

ဟုတ္မမ

အ​ေကာင္​့ခိုးခံရတယ္​😱😱

ျပန္ရတာေတာင္ ၃ရက္ရွိပီေအ

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36