ကံသံုးပါးလံုး လံုေအာင္ထိန္းနည္း

in #my6 years ago (edited)

ကံသံုးပါး လံုး လံုေအာင္ထိမ္းနည္း
မဂၤလာပါရွင္
image
ကံသံုးပါး လံုး လံုေအာင္ထိမ္းနည္းဆိုတဲ႕ေခါင္းစဥ္နဲ႕ postေလးတခုတင္ခ်င္ပါတယ္ ကံသံုးပါးလို ့ေျပာလိုက္တာနဲ႔ မိတ္ေဆြတို ့အားလံုးသိျကမွာပါ ။

  1. ကာယကံ
  2. ဝစီကံ
  3. မေနာကံ
    ဆိုျပီးေတာ့ ကံသံုးပါးရွိပါတယ္ ။ က်မတို ့ကိုးကြယ္ေနတဲ႕ ေဒရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ ျမတ္စြာဘုရားေဟာျကားခဲ႕တဲ႕ ကံသံုးပါး ပါ ။က်မတိုတေတြျမတ္စြာဘုရားေဟာျကားခဲ႕တဲ႕
    ကံသံုးပါးကိုတတ္နိုင္သမ်ွေစာင့္ထိမ္းျကတယ္ ။က်မတို ့တေတြအျမဲတမ္းေတာ့မလံုနိုင္ဘူးေပါ့ ေလ က်မတို ့ကပုထုစဥ္ေတြေလ အဲ႕ေတာ့တခါတေလ မေစာင့္ထိန္းနိုင္တဲ႕အခါလည္းရွိျကတာေပါ့ ။ ကံသံုးပါကိုေစာင့္ထိန္းေနတဲ႕အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ေပါ့ က်မတို ့တေတြအျမဲတမ္းကံ၂ပါးပဲလံုပါတယ္ ။သံုးပါးလံုး လံုတဲ႕သူလည္းရွိမွာပါ။ ကိုယ့္ကို ကိုကံသံုးပါးလံုး လံု မလံုစစ္ျကည့္ျကမယ္ ။ ကံသံုးပါးလံုး လံုမလံု စစ္ျကည့္တဲ႕အခါမွာ ပထမအေရးျကီးဆံုးက ကိုယ့္ကိုအမွန္တိုင္းျမင္နိုင္ရမယ္ ကိုယ့္ကိုကို ဘက္မလိုက္မိေစဖို ့ျဖစ္ပါတယ္ ကိုယ့္ကို ကိုအမွန္တိုင္းမျမင္နိုင္ဘူးဆိုရင္ ကံသံုးပါးမွာ ဘယ္နပါးလံုလဲဆိုတာ တိတိက်က် သိရမွာမဟုတ္ပါဘူး။အဲ႔ဒါေျကာင့္ ဘက္မလိုက္မိေစဖို ့အေရးျကီးပါတယ္ ။ကဲ ကိုယ့္ကိုကိုအမွန္တိုင္းျမင္နိုင္ျပီဆိုရင္ ကံဘယ္နပါးလံုးလဲစစ္ျကမယ္။ ဥပမာ ျပသနာေလးတစ္ခုျဖစ္ျပီဆိုပါေတာ့ ျပသနာကအရမ္းျကီးျကီးမားမားမဟုတ္ဘူး အဲ႕ျပသာနာ တစ္ခု အဆံုးသတ္ဖို ့အတြက္ က်မတို ့သည္းခံလိုက္ျကတယ္ဆိုပါေတာ့ အေျကာင္း မ်ိဳးမ်ိဳးေျကာင့္က်မတို ့သည္းခံခဲ႕ျကတယ္။ဘယ္လိုအေျကာင္းေတြနဲ႕သည္းခံခဲ႕လဲဆိုရင္
    နံပါတ္ ၁ ေရရွည္ျကည့္ျပီးသည္းခံလိုက္ တယ္
    နံပါတ္ ၂ နစ္ေကာင္မျဖစ္ခ်င္လို ့သည္းခံလိုက္တယ္
    နံပါတ္ ၃ ကိုယ့္သိကၡာကို ထိမ္းတဲ႕အေနနဲ႕သည္းခံလိုက္တယ္
    နံပါတ္ ၄ ကိုယ့္ဟာလူယဥ္ေက်းတစ္ေယာက္အေနနဲ႕သည္းခံလိုက္တယ္
    နံပါတ္ ၅ ေဒါသမထြက္ခ်င္လို ့သည္းခံလိုက္တယ္
    အစရွိသျဖင့္ အေျကာငိးအမ်ိဳးမ်ိဳးေျကာင့္ က်မတို ့သည္းခံခဲ႕ျကပါတယ္ ။

ယခုလို အေျကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေျကာင့္က်မတို ့သည္းခံလိုက္က်တဲ႕အခါ က်မတို ့မွာ ကံနပါးလံုသြားတယ္ ။ ဘာကံေတြလဲဆိုရင္ ကာယကံ ရယ္ ဝစီကံရယ္ဆိုျပီးေတာ့ ကံနစ္ပါးလံုသြားပါတယ္ ။ဒါဆိုေမးစရာရွိပါတယ္ မေနာကံကေကာ မလံုဘူးလားဆိုတာ ေမးစရာျဖစ္ေနပါတယ္ ။ဟုတ္ ပါတယ္ မေနာကံကေတာ့မလံုပါဘူး ။ ဘာေျကာင့္လဲဆိုရင္ မေနာကံ မလံု တဲ႕အခ်က္ေတြ ဟာ အထက္ေဖာ္ျပပါ အခ်က္ ၅ခ်က္ေျကာင့္ မလံုခ်င္းျဖစ္ပါတယ္ ။ ဒါဆို မေနာကံ လံုေအာင္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ။မေနာကံ ပါလံုေအာင္ဆိုရင္ ပထမဆံုးထားရွိရမွာက စိတ္ထားပါ ျပသာတစ္ခုေပၚမွာ စျပီးျပသနာစျဖစ္ကတည္းက ျဖစ္ပ်က္ဆိုတာ နားလည္နိုင္ရမယ္ေမတၱာ ကိုအေျခခံထားရမယ္ ျဖစ္ျပီးရင္ ပ်က္သြားမယ္ ျပီးေတာ့လည္းျပီးသြား ဒါပဲေလ ဘာမွတည္ျမဲတာမွမဟုတ္ပဲ ကို ယ့္အသားလည္းပဲ႕ပါသြားတာမဟုတ္ပဲ ဆိုျပီးေတာ့ ေမတၱာကိုအေျခခံျပီး သည္းခံလိုက္မယ္ဆိုရင္ မေနာကံ ေကာလံုသြားတယ္ ။ကုသိုလ္လည္းရတာေပါ့ ။ အလွဴအတန္းလုပ္မွမဟုတ္ပါဘူး ။ ကံသံုးပါးလံုး လံုရင္လည္းကုသိုလ္ရပါတယ္ ။ဒီနည္းေလးနဲ႕ကံသံုးပါးလံုး လံုေအာင္ ေစာင့္ထိန္းျကပါစို ့။က်မအခုေျပာခဲ႕တဲ႕နည္းေလးကေတာ့ က်မကိုယ္တိုင္က်င့္သံုးေနပါတယ္ တခါတေလ မက်င့္သံုးနိုင္တဲ႔အခါလည္းရွိတာေပါ့ေလ ။က်မတုိ့ ့ကပုထုစဥ္လူသားဆိုေတာ့လည္း အျမဲတမ္းေတာ့ဘယ္က်င့္သံုနိုင္ပါ့မလဲ ေလ ေနာ္ ။ က်မေျပာခဲ႕တဲ႕နည္းေလးေတြမွာ အမွားေတြပါေနရင္လည္း ေထာက္ျပေပးပါ ။အျကံေပးပါ ။က်မလည္း က်မအသိညဏ္ေလးနဲ႕ လက္လွမ္းမွီသေလာက္ေရးသားထားတာ ျဖစ္တဲ႕ အတြက္ အမွားေတြပါခဲ႕ရင္ ျဖည့္စြပ္ နားလည္ေပးပါ လို့ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။ က်မေရးသားတင္ျပထားတဲ႕ အေျကာင္းရာေလးကို အဆံုး ထိဖတ္ေပးတဲ႕အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္ ။ မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး စိတ္၏ခ်မ္းသာျခင္း က်ုယ္၏က်န္းမာျခင္း နဲ႔ျပည့္စံုပါေစရွင္
image

Sort:  

ဗဟုသုတရပါတယ္ီမေလး

ဟုတ္ေက်းဇူးပါ

ကံသံုးပါးလံုေအာင္ ဘာနဲ႔ အုပ္ထားရမလဲဟင္

စိတ္နဲ႕ အုပ္ထားလိုက္ပါေနာ္ စိတ္ေနာ္ ဆိတ္မဟုတ္ဘူး

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66540.93
ETH 3186.50
USDT 1.00
SBD 4.11