Fidofinans - Orange Fire

in #dsound6 years ago (edited)


Herkese selam.

Yeni kaydettim doğaçlama solomu paylaşıyorum. Fl12 ile düzenleme ile kanal kayıt yaptım. Gün geçtikçe hatalarımı düzeltmeye çalışıyorum. eksik gördüğünüz noktaları çekinmeden söyleyin.Hatalar gün yüzüne çıka çıka daha iyisi ortaya çıkar.

Bu sıcak haziran akşamından sizlere içinizi daha da ısıtacak parçam.

Blues Gam G ile çaldım. teşekkürler



► Listen on DSound

► Listen from source (IPFS)

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 12 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62226.04
ETH 2440.49
USDT 1.00
SBD 2.63