GOOD WEEK & good morning Grey Monday..... Let me be what I can be and smile

in #music4 years ago

Grey Monday.....

Hey, turn on the lights
Let us see the rain and clouds
Morning has turned into night, into night, into night
It's always from your arms
That I watch
The big white sky
Grey Monday, lazy sight, lazy sight
Let me be what I can be and smile
I wanna stay in bed for a little while
Hey, turn on the lights
The white block that is the sky
Staring into my eyes, in my eyes, in my eyes
The strength to do anything
No hiding behind your white screen
No excuse to stay in, to stay in, to stay in
Let me be what I can be and smile
I wanna stay in bed for a little while
Let me be what I can be and
Let me be what I can be and
Let me be what I can be
Let me be what I...
Baby, turn on the lights
Let us see the beautiful sky
Oh,…

Γκρι Δευτέρα
Ιμάνι

Γυρίστε τα φώτα
Ας δούμε τη βροχή και τα σύννεφα Το
πρωί έχει μετατραπεί σε νύχτα, σε νύχτα, σε νύχτα
Είναι πάντα από τα χέρια σας
Ότι παρακολουθώ
Ο μεγάλος λευκός ουρανός
Γκρι Δευτέρα, τεμπέλης θέαμα, τεμπέλης θέαμα
Επιτρέψτε μου να είμαι αυτό που μπορώ να είμαι και χαμόγελο
Θέλω να μείνω στο κρεβάτι για λίγο
Γυρίστε τα φώτα
Το λευκό μπλοκ που είναι ο ουρανός
Κοιτάζοντας στα μάτια μου, στα μάτια μου, στα μάτια μου
Η δύναμη να κάνεις τίποτα
Κανένας πίσω από την λευκή οθόνη σου
Δεν υπάρχει δικαιολογία για να μείνεις μέσα, να μείνεις μέσα, να μείνεις στο
Let να είμαι αυτό που μπορώ να είμαι και να χαμογελάω
Θέλω να μείνω στο κρεβάτι για λίγη ώρα
Ας είναι αυτό που μπορώ να είμαι και
επιτρέψτε μου να είμαι αυτό που μπορώ να είμαι και
επιτρέψτε μου να είμαι αυτό που μπορώ να με
αφήσω να είμαι αυτό που εγώ ...
Μωρό, ενεργοποιήστε τα φώτα
Ας δούμε τον όμορφο ουρανό
Ω, ...

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64507.66
ETH 3080.07
USDT 1.00
SBD 3.85