Անձնագիր (1990)

in #moviereview6 years ago

Մի կատակերգություն, որն իսկապես իրական դրամա է: Ինչպես նաեւ մեր կյանքը: Է անվանել այն, որ մենք պետք է խելագար, հուսահատություն, վախ, լաց լինել, փորձը, հրաժարվի. Հետո նայելով, մեզ թվում է, թե դա սովորական է: Իսկ զգացումը, քանի որ եթե դա չի եղել, մեզ:

Մեծ ֆիլմ. Օ՜, ինչ-որ մեկը, բայց ես չեմ մոռացել: Ես մանկուց եմ տեսել մի քանի անգամ: Բայց հետո ինձ համար այս ֆիլմը արկածային էր, հիմա ես այն դիտում եմ այլ զգացողությամբ:

Ինչ է տարբերությունը մեծ ֆիլմի եւ լավ ֆիլմի միջեւ: Այն փաստը, որ երբ դուք արդեն դիտել եք այն, եւ դուք գիտեք ամեն ինչ, բայց երկրորդ եւ հաջորդ անգամ նայում եք նման լարվածությանը, կարծես առաջին անգամ.

passport.jpg
(pic.source)

զարմանալիորեն պիրսինգ, հուզիչ եւ տխուր ֆիլմ: Լավագույն ֆիլմը, «Միմինո» -ից հետո, միշտ ցանկանում է վերանայել եւ բացել բոլոր այն նոր եւ նորերը: Կինոթատրոնն աներեւակայելի է դառնում եւ հոգում է հոգին: Հերոսը ստացել է անհեթեթ իրավիճակ, սակայն դա ոչ թե ծիծաղելի է, այլ հակառակը: Մերաբը շատ փորձությունների արդյունքում անցավ, աննկարագրելի վիճակում լինելով: Ամեն անգամ, երբ դիտում եմ այս հիանալի ֆիլմը, առաջին անգամ եմ զգում նույն զգացմունքները, ինչը նշանակում է, որ ֆիլմը գլուխգործոց է եւ տարիքի: Տարբեր պայծառ, խելացի եւ սիրառատ պահեր ներշնչված այս ֆիլմը հյուսված է:

Ես պաշտում եմ հատկապես այն պահը, երբ Սինյան փչում է: Իսկ մինչ այդ, նա անցնում է մատանին ու հետո հիմնական հերոսն նույնիսկ ասում է, Ես տեսնում եմ ձեզ, որ հաջորդ աշխարհում, չկան սահմաններ: Դա ֆիլմի հիմնական գաղափարն է, այսինքն, ամեն ինչ ստացվում է: Դանիելան ցույց տվեց, որ նրանք կարող են նորմալ սահմաններ ունենալ անձի հետ: Պետք է ուշադիր նայել եւ բռնել ամեն ինչ, որ նկարչի ստեղծագործողն ուզում է ասել: Եվ ամենակարեւորը, նա նայեց ջրին, քանի որ ԽՍՀՄ-ն փլուզվեց մի փոքր ուշ:

Ֆինալը հատկապես հիանալի է, երբ Մերաբը ասում է, «Մի եղբայրներ, մի եղիր ինձ»: Եվ կան վերնագրեր: Ինչպես կարող էին նման ֆիլմեր նկարահանել: Դուք զարմացած եք այստեղ աշխատող մարդկանց հմտությամբ: Դերերում լավ, պարզապես մի խնջույք է աչքերով, նույնիսկ չգիտեմ, թե ում է տոնել, քանի որ բոլորը կատարելապես խաղացել, բայց դեռ ենթադրել է հատկացնել ավելի ու Արմեն Ջիգարխանյանը խաղը, հերոսը իր խորապես ողբերգական գործիչ, անկեղծորեն ցավում նրա համար. Մի խոսքով, այս ֆիլմը կարող է լինել շատ պնդելով եւ խոսելու, բայց գիտեմ, որ դա երբեք չի դուրս գա, եւ կարող է լինել միայն վերանայվել.

Sort:  

This post has received a 0.06 % upvote from @drotto thanks to: @gavrilo.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by gavrilo from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94