Թաղամաս (2018)

in #movie5 years ago

Այսպիսով, միանգամից ես կինոթատրոնին չեմ գնացել ռուսական ֆիլմեր: Ես չեմ կարող հստակ եւ հստակ նկարագրել այն, ինչ ինձ հորդորեց մասնակցել «Թաղամասի մասին» ֆիլմի պրեմիերային, եւ նույնիսկ իմ ընկերներին քաշեց ինձ (ոգեւորությամբ, նկատեք). Ամենայն հավանականությամբ, մեկ սովորական պատանի «զվարճանքի համար» մեզ վրա ազդեց: Անունը ծիծաղելի էր, եւ Կոզլովսկին, գոոպնիկի դերում, կարծես ռուսական կինոյի հիմարության ապոտեցում էր: Այնուամենայնիվ, կինոն մեր դեմքերից թողնելով, ցնցող էր, անակնկալ, եւ պետությունը նման էր մի տեսակ տրանս: Դա հնչում է, գուցե, անիմաստ եւ անողոք, բայց դա այդպես էր: Ֆիլմի համար մի քանի անգամ մենք նայեցինք միմյանց երկիմաստ արտահայտություններով, բայց ես մի բան կասեմ ֆիլմի վրա ազդել է, ձեռքով մանյակ եւ հարվածել ռուսական իրողությունների հողը.

RAION1.jpg
(pic.source)

Օլգա Զուեա. Սա նրա առաջին ֆիլմն է, եւ ես կցանկանայի հավատալ, ոչ թե վերջինը: Աղջիկը անպայման ունի լավ ռեժիսորի, արտասովոր մտածողության եւ թարմ տեսք ունենալու այն, ինչը կոչվում է անհնարին: Նա կարողացավ բավականին հարմար դրամա դուրս բերել անսովոր հողամասից, իսկական հակամարտություններ եւ արդարացում: Ցանկանում եմ նաեւ նշել ֆիլմի շրջանակից դուրս մնացած խմբի աշխատանքը: Լավ ընտրված երաժշտական ​​նվագախումբը, ինչպես նաեւ օպերատորի բացառիկ աշխատանքը (բացառությամբ առաջին շրջանի, երբ Պիեր եւ Ճապոնիայի ծովի ափերը երկու րոպե մանում էին, ես գրեթե փսխում էի). Դերասաններ եւ նրանց նիշերը: Սկզբից ես անդրադառնում եմ մի փոքր կազմի վրա, օրինակ, Օլգա Զուեայի եւ Անջելինա Ստեչինայի հերոսները: Երկու աղջիկները գեղեցիկ են եւ թերեւս տաղանդավոր են, բայց այս ֆիլմում իրենց դերը դատարկ է: Այդ շրջանակում նրանց շատ քիչ ժամանակ է տրվում, եւ դա չի կարող լինել: Նրանք նայում են կեղծ, նագրաննային եւ ընդհանրապես ոչինչ: Ճշմարտության մեջ, առանց նրանց բոլորովին լավ կլինի.

RAION2.jpg
(pic.source)

Վովայի մայրը, այսինքն Ելենա Օբոլենսկան, բավական դեր է խաղացել դերում, համակրանք է առաջացրել եւ ամբողջ ֆիլմի ընթացքում չի նեղանում: Ինչ վերաբերում է հիմնական բնույթին. Ամեն ինչ բարդ է եւ երկիմաստ: Դանլա Կոզլովսկին լավ տաղանդավոր դերասան է, նրա բոլոր ֆիլմերը հետաքրքիր են թիրախային լսարանի համար եւ շատ խայտառակ վարկանիշ ունեն: Նրա հերոսը Կիսան խելագար է եւ անկանխատեսելի: Բայց Իլյա Մալինը հակառակը է, նրա բնավորությունը ձգտում է «դեպի լույսի», փորձելով ուղղել: Բայց չնայած տեսանելի տարբերություններին, նրանք միասին են: Իսկ այն, ինչ դիտելով, կարծես «միասին» բառացիորեն բառացիորեն, բառացիորեն, բառացիորեն: Ես չէի ցանկանա չափազանցնել այս թեման, բայց տղաները միմյանց նայում են այնպես, ինչպես նրանք ասում են առաջին րոպեից սկսած ավարտվում է: Ես չեմ ստում, ասելով, որ Հոլիվուդյան ֆիլմերում թեմաներով եւ հարաբերությունները դյուրահավատ են եւ սառը: Եվ այն, ինչ ինձ դուր եկավ, այն էր, որ նկարների հեղինակները չքաշեցին այն, թողնելով մակերեսին, ասում են, ծխողների եւ երդվելու հստակ մարդիկ, մարդիկ էլ ինչ-որ բան զգում են: Ես սա համարում եմ շատ լուրջ, եւ եթե սկզբում ամեն ինչ կարծես ծիծաղելի էր, ապա վերջիվերջո ես փորձեցի չնկատել սիսոնին, Կիսայի եւ Վովայի վրա նողկալի դժվարություններից: Անշուշտ, հերոսների նման «ջերմ» հարաբերությունը ազդում էր ռեժիսորի կանանց ձեռքին: Ես չէի ցանկանա ընդհանրացնել, բայց ֆիլմը նկարահանվել է մի աղջկա կողմից, նա բնորոշ է նրբության եւ ռոմանտիզմի, որով նա այդ տղաները օժտել ​​է: Դու ապարդյուն անցավ, ոչ թե դատեմ: Այն լավ էր նայում: Միգուցե լավն այն է, որ հերոսները փափկացան միմյանց հանդեպ մի տեսակ սիրո, այլ ոչ թե վայրի, խիստ դույլ: Դե, ինչ է իսկապես թաքցնում, ես, որպես երիտասարդ աղջիկ, սկզբունքորեն սիմպոիզիրուլ.

Ես ծիծաղում եմ մարդկանց մեջ բացասական եւ նույնիսկ ագրեսիվ մեկնաբանություններից, որոնք ակնհայտորեն ակնկալում են «Շրջանի մասին» հզոր սոցիալական դրաման, հեղինակային կինոնկարը, «այնպես, որ դա ամոթ չի լինի թոռների համար ցույց տալ». Իհարկե, անմիջապես պարզ էր, որ գլուխգործոց չի լինի: Մենք դեռ Ռուսաստանում ենք, եւ այստեղ հիանալի ֆիլմ է Գոպնիկի մասին, ցավում, որ երեւույթը գրեթե անհնար է: Այնպես որ, իմ մակարդակի կինոյի համար ուրախ եմ վերանայել այն երկրորդ անգամ, գուցե երրորդ անգամ: Ֆիլմը պնդում է, թեեւ անվիճելի ձեւով, այդ հասկացությունների գերակայությունն է լինելու նյութական խթանների ուժի նկատմամբ: Երկու ընկերները փափկացել են ինչպես ընդհանուր անցյալի, այնպես էլ վստահության բարձր մակարդակի շնորհիվ, ինչը թույլ է տալիս ոչ միայն բառապաշարի ճշմարտացի արգանդը կտրել, այլեւ ուժեղացնել ֆիզիկական գործողությունները: Իլյա Մալանինի հերոսը գիտակցում է, որ իրենք չեն գնում եւ փորձում են ընկերոջը համոզել, որ չմտնեն չոր լեռը, որով նրանք սուզվել են Շամիլին: Բայց հերոսը, Կոզլովսկին, շատ է սիրում «գեղեցիկ կյանք» եւ չի կարող «ցնցել ասեղից» նյութական բարեկեցությունը: Այնուամենայնիվ, դժվար պահին, մեկը մյուսի հետեւից է մոտենում, փոխզիջում է անում սեփական շահերին եւ ամեն ինչ վտանգավոր է դառնում, ինչպես որ ճիշտ ընկեր.

Մալինինը, իմ կարծիքով, ոչ մի կերպ չի զիջում հայտնի գործընկերոջը, որը շատ վառ էր հայտնվել «փողոցում գտնվող տղայի» անսովոր դերում, ով նստած էր անչափահաս տղայի դերում: Ելենա Օբոլենսկան պիրսինգով ցույց տվեց անվերջ մայրական սերը եւ արտահայտությունը ես քեզ սիրում եմ, նրա բերանում հնչում է շատ համոզիչ.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66765.98
ETH 3234.00
USDT 1.00
SBD 4.23