You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mindful Monday - I am Starting to Enjoy the Rain

in #mindfullife5 years ago (edited)

Regen zorgt voor leven... Ik hou niet van er in te lopen, maar wel de gezelligheid van het constante tikken...
En als we een tijdje zonder hemelvocht zitten, en er komen dan wat regendruppels op de droge grond komen er heerlijke geuren vrij.
Het leven is goed, je moet het alleen willen zien, en volgens mij zijn stilletjes aan je ogen aan het openen.
TOP!!

Sort:  

Ik - op mijn beurt - ben niet zo van de Nederlandstalige muziek - maar dit nummer heeft wel iets.

Die geuren na een regenbui zijn inderdaad heerlijk.

M'n ogen zijn inderdaad al een tijdje open of ben ik wellicht begonnen met dromen? ;>)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58951.49
ETH 2505.59
USDT 1.00
SBD 2.48