W drodze do Warszawy na mój pierwszy Steem Meetup! On the way to my first Warsaw Steem Meetup!

in #meetup6 years ago (edited)

f541c627-0146-43c1-bdd4-5ef56a5e9035.jpeg


Jest niedziela, 7 rano 🙈 a ja już jestem w pociągu do Warszawy na mój pierwszy ever Steem Meetup. Wszystkie dotychczasowe spotkania mnie ominęły więc jestem bardzo podekscytowana 😉 Nie mogę się doczekać kiedy Was wszystkich poznam! Do zobaczenia na miejscu! ❤️


It's Sunday, 7.00 a.m. - I'm already on the train to Warsaw - heading to my first ever Steem Meetup. I'm really excited and can't wait to finally get to know you all! See you there!


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

Pozdrawiam z Flixbusa :D

Również pozdrawiam! Moja podróż będzie trwała 6 godzin! Takie poświęcenie! 🙈 Ale jestem pod dobrą opieką bo dookoła same zakonnice :)

Moja tylko 4h, ale za to musialem wstac o 4:30 :) A czy zakonnice zostaly juz nawrocone na Steem? ;)

4:30? Cóż za nieprzyzwoita godzina!

Zakonnice zaczytane w "rozważaniach o wierze" :) - ale blog'gująca zakonnica na Steemit - to by było coś! Wszystko jest możliwe ;)

Czekamy na relacje z wydarzenia. Miłej zabawy! :)

Tak jest. Czekamy 😘 Udanego dnia. Też bym chciała :-\

Nie ma sprawy! Pozdrawiam i dzięki!

Ja juz w Warszawie! Do zobaczenia :)

Super! Niebawem do Ciebie dołączę 😘

Kurcze, normalnie Ci zazdroszczę...
Czekam na relacje i dużo zdjęć, baw się dobrze :)

Dzięki Ewa! Postaram się jak tylko mogę aby Wam to dobrze zrelacjonować 😘 mam nadzieję, że na następnym meetup’ie już będziesz! Ściskam

Pociągiem, jak za dawnych czasów. Mam sentyment do takich podróży. Często jeździłem z rodzicami na Śląsk do rodziny, a pracując w Warszawie co tydzień przez dwa lata jazda do Kalisza do mojej kochanej małżonki.
Życzę miłych wrażeń z pobytu. Pozdrawiam.

Dzięki @shogunma! Ja uwielbiam podróżować pociągiem - aczkolwiek dzisiaj miałam wrażenie, że się rozpłynę :) Mimo wszystko, moje gadulstwo sprawia, że zawsze kogoś nowego spotkam - i to jest fajne! A wrażenia z pobytu mam nadzieję, uda mi się wkrótce opisać i przedstawić :)

jaki jest porządek obrad tego spotkania i kim są członkowie?
Najlepsze szczęście na podróż ... !!
wyglądasz pięknie..
😘😘

Super może kiedyś i ja sie wybiore - pozdro !!!

Zazdroszczę! Napiszesz sprawozdanie?

Napisałam a właściwie nagrałam :) zapraszam do objerzenia!

Ciekawe, nie wiedziałam, że są takie spotkania i to w Warszawie :) (czyli u mnie;), super może jeszcze kiedyś będą

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61572.53
ETH 2995.53
USDT 1.00
SBD 3.73