Jaki się można lansować i jak można nie mieć smaku...kompletnie.

in #marketing6 years ago

Witajcie !

Jak wiecie zajmowałem się marketingiem sieciowym a właściwie próbowałem w nim swoich sił.
Z biegiem czasu zauważyłem zjawisko , że ci , którzy w określonym okresie czasu odnieśli jakiś tam sukces czy zarobili trochę pieniędzy , drwią sobie z innych , obrażają ich, stawiają się wyżej itd.

W tej dziedzinie wyobraźnia ludzka nie zna granic a z niektórych wychodzą ich kompleksy i niedowartościowanie.

Długo starałem się walczyć z tym zjawiskiem , zwrócić uwagę wszystkich na te moim zdaniem chamskie zagrywki, gówniarskie tanie chwyty, wszystko by zwrócić uwagę na siebie i swoje "byznesy".

Oczywiście niewiele osób udało mi się zainteresować i zachęcić do przemyśleń...ale już tego nie robię, wolę zostawić możliwość ukształtowania sobie opinii i przekonania się na własnej skórze potencjalnym "biznesmenom", choć oczywiście staram się zawsze służyć pomocą wszystkim , którzy się do mnie zwrócą.

Tutaj macie próbkę takich moich działań, w tym szczególnym przypadku nie mogłem nie odpowiedzieć , gdyż Panowie z poniższego video postanowili "zrównać mnie z ziemią" w jedyny sobie znany sposób a ja nie z takim "elementem" miałem w życiu do czynienia także...

Zobaczcie sami:)

Pozdrawiam. Kochajcie się i Szanujcie :)

Sort:  

Nienawidzę jak ktoś publicznie (w mediach) wyzywa innych...

widzisz tak mają Panowie w głowach powywracane...chamówa poziom hard :) Nie znoszą słowa krytyki, tylko jak robią cokolwiek to czekają na wpisy z uwielbieniem a mnie się nie podobało i wyraziłem to , oczywiście kulturalnie. No i oczywiście zostałem "hejterem":) Oni wszyscy cierpią na kompleks hejtera:)!!

Super awesome photo of this little guy here man that has a really funny picture

Marek a dzialasz w jakims biznesie? Czy zainteresowany czyms jestes?

działałem w wielu....i na wielu się zawiodłem:) Teraz podchodzę z wielkim dystansem ; na dzień dzisiejszy jestem w AdsCrypto(niestety zawieszone), LikesXL, GenesisMinning, HashFlare...no i GainBitcoin , gdzie zamierzam jeszcze sobie dokupić kontrakty. Reszty nawet nie wymieniam bo nie działa już:)

Ja nie dołączam już do nowych rzeczy bo i z czym:)

Coin Marketplace

STEEM 0.39
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70118.22
ETH 3546.28
USDT 1.00
SBD 4.89