Prof. Nalaskowski: "Bardziej cenię swoje sumienie niż pracę na uniwersytecie, który mnie nie chce"

in #magnapolonia5 years ago


- Bardziej cenię swoje sumienie niż pracę na uniwersytecie, który mnie nie chce. Jeśli uniwersytet mnie nie chce, to nie będę na nim pracował — powiedział w programie „Strefa starcia” (TVP Info) prof. Aleksander Nalaskowski, którego rektor UMK zawiesił za słowa o LGBT.

  • Nie mam do nikogo pretensji, nie mam do pana rektora pretensji. (…) Idę swoją drogą, zgodnie z własnym sumieniem i nie ma takiej rzeczy, której bym się sprzedał — dodał prof. Nalaskowski.

  • Ale czy ktoś zechce tak samo mówić jak ja i tak się zachowywać? Daj Boże! — dodał.

Prof. Nalaskowski zwrócił się z ważnym apelem.

  • Polecam, żeby ludzie się nie bali. Trzeba pewne rzeczy mówić wprost! — podkreślił.

Odnosząc się do zarzutów, że jest nietolerancyjny, odpowiedział: „Jestem nietolerancyjny, co widzę na takich marszach, jakie widziałem. Jestem nietolerancyjny dla obscenium dla świństw, dla fucków pokazywanych zza kordonów policji, dla tęczowych wcieleń naszych świętości (…) Jestem wobec tego nietolerancyjny, to fakt. Tu posypuję głowę popiołem.”

Zapytany o to, co jest celem ideologii LGBT, odpowiedział: „Zniszczenie Kościoła. To nie jest ideologia, tylko doktryna wojenna. Mamy do czynienia z wciskaniem zachowań charakterystycznych dla LGBT i przekonywaniem, że wszyscy jesteśmy normalni i że to LGBTQ można w nieskończoność poszerzać. To jest otwarta wojna, która zmierza do wyrugowania chrześcijaństwa z życia.”

Jak zaznaczył: „Nie damy sobie odebrać religii i Pana Boga!”

/wpolityce.pl/


Posted from my blog with SteemPress : https://www.magnapolonia.org/prof-nalaskowski-bardziej-cenie-swoje-sumienie-niz-prace-na-uniwersytecie-ktory-mnie-nie-chce/

Sort:  

Warning! This user is on our black list, likely as a known plagiarist, spammer or ID thief. Please be cautious with this post!
If you believe this is an error, please chat with us in the #appeals channel in our discord.

Congratulations @magnapolonia! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70887.21
ETH 3581.98
USDT 1.00
SBD 4.75