#gugma (love)

in #love6 years ago

IMG_20180213_010942.JPG

Bisaya poem.

Sa akong pag.higda-higda
Nakahunahuna ko sa imoha
Nasulat nako ni ang tula,
Kay gimingaw ko sa memories natong duha
Abe ko seryoso natong imoha
Pero d.i kato siya usa ra ka duwa
Abe nako ikaw na gyud ang para sa akoa
Kay ako permi nimo gipakatawa
Kung mag.away ta mura gyud ta og mag.asawa
Pero d.i kita way karapatan sa usag usa
Kay sinugdanan palang sa atong estorya
Amego og amega ra gyud ang pakay natong duha
Sa kataas na panahon na nag.uban tang duha
Ang akong heart ga beat na para sa imoha
Ambot lang kaha og imoha pud ba,
Pero niana pud ka na nagkagusto kas akoa
Niabot ang panahon na mura na og kita
Soroy2x,laag2x og storya2x sa maski unsang butanga
Og ikaw wala nag duha.duha
Na e.share sa akoa about sa imong pamilya
Lipay kaayo ko atong panahona
Nga naa koy maistoryahan about sa akong mga problema
Pero wala nako damha
Nga maapil d.i ka sa akong mga problema na perting hasula
Wala nako kasabot sa sitwasyon natong duha
Kay murag kita pero dili kita.
Apan wala na nako huna hunaa
Kay ang importante love na gyud tika
Sa subraan nakong pag.gugma
Wala nako nabantayan na gipul.an naka
Diay ikaw gikapoy na
Maong pagka amego nato na undang na
Wa jud nako dawata
Ang kamatuoran na dili gyud kita
Apan kadugayan ako nakamata
Og nakahunahuna na undangon nalang kini
Sa matag adlaw na ako nag.inusara
Dili mabatyagan na ako nag.huna.huna kanimo
Kay d.i ang akong gugma
Wala pa d.i mawala
Busa akoa karon malipayon na
Para sa imoha og sa imong hinigugma
Unta magdugay mong duha
Og dili unta mahitabo pareha sa atong duha
Bisag ikaw may hinigugma na
Ayaw lang gyud kalimti
Nga imong amega sauna
Naa diri gahulat sa imong gugma

Thanks,
Shiella30

Sort:  

Thanks my Friend to support and promote me.
Me also following & upvoted you.
Take care.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75