මගේ කතාව ( My Story ) Who Am IsteemCreated with Sketch.

in #life7 years ago

අද ඇත්තෙන්ම ගොඩක් සතුටු දවසක්,( හේතුව අන්තිමටම ) ඉතින් මගේ අදහස් ටිකක් ඔයාලත් එක්ක බෙදාගන්න හිතුව.
අන්තර්ජාල ආයෝජකයකුට , අන්තර්ජාලය බාවිතා කරමින් මුදල් සොයන වගේම ඉස්සරහට මේ field ඒකට එන්න බලාපොරොත්තු වෙන කෙනෙකුට මේක ගොඩක් ප්‍රොයෝජනවත් වෙයි. ඇත්තටම ඔයාල නිකමටවත් හිතල තියෙනවද ඔයා ගාව තියෙන internet marketing , crypto currency , coin mining ඇතුළු මෙකි නොකී ඕනෑම ෆීල්ඩ් එකක දැනුමත් සමග Programing / Automating කියන දෙය සම්බන්ද කරන්න .
මෙහෙමයි,
හිතන්න මෙහෙම. ඔයා cryptocurancy කරනවා. ඔයාට ඕනා ඔයා ආයෝජනය කරපු coin එකක දැන් වටිනාකම පෙන්නන්න පුළුවන් ඇප් එකක්. ඇත්තෙන්ම මේක හිතන තරම් අමාරු වැඩක් නෙවේ . මම මේ කිව්වේ පොඩි දෙයක් ගැන. තව ඉතින් මෙතන ඉදලා සෑහෙන දුරක් යන්න පුළුවන් ඔයා යම්කිසි languge එකක් master කරන්න.
පොඩ්ඩක් හොයල බලන්න අන්තර්ජාල ආශ්‍රිත රැකියා කරන වෙනත් රටවල් වල මිනිසුන් ගැන, ඔවුන් මොන තරම් තමන්ගේ ජොබ් automate කරලා තියෙනවද කියල. තාමත් අපේ උන් add click කරනවා . ( අපරාදේ යකෝ උබලගේ කාලෙ. උබල දන්නේ නැති උනාට උබලගේ ඇස් ඔය තිරය දිහා බලාගෙන ඉන්න එකටත් වටිනාකමක් තියෙනවා. අපි ජීවත් වෙන්නේ පරිගණකයක් ඉස්සරහට වෙලා මරෙනකන්ම ඉන්න නෙවේ. ඉතින් මගේ දැක්මෙන් කියනවනම් මම කැමති නෑ. උදේ පාන්දරම නැගිටලා, වැඩට ගිහිල්ල , එතන ලොකු පිඩනයකින් වැඩ කරන්න වගේම ලොකු උන්ගෙන් බැනුම් අහන්න. දවස පුරාම මම අකමැති හිරවෙච්ච ඇදුම් අදින්න. මීටින් වලට යන්න. නොනවත්වාම මේ වැඩ කියන ක්‍රියාවලිය සිද්ද වෙනව. මම නම් දකින්නේ නැහැ කිසිම company එකක් තමන්ගේ සේවකයන් ගැන හිතන. මම තවත් දකින දෙයක් තමයි මිනිස්සු හිතන් ඉන්නවා තමන්ගේ තරුණ කාලේ ගොඩක් මහන්සි වෙලා මැරිලා මැරිලා සල්ලි හොයල සැප විදිනවා කියල .
එත් ගොඩක් හම්බවෙන අය තමන්ගේ තරුණ කාලය ගැන ගොඩක් දුක් වෙනවා පස්සෙ.
සාමාන්යෙන් දැන් ජීවත් වෙන කෙනෙක්ගේ පරම ආයුෂ 50 ක් වගේ තමා 60 ක් කියපන්කො. මොකක් හරි අකරතැබ්බයක් වෙලා ඊට කලින් කුරියා නොගැව්වොත් මට අද ඉදන් ජීවත් වෙන්න තියෙන දවස් ගාන බැලුවොත්
ජීවත්වෙන දින ගණන = 21900 – 8030
= 13870

දවස් 13870. හරි දැන් මන් ඕකෙන් සාමාන්යෙන් මම තව අව්රුදු 25 වැඩ කරනවා ආයතනයක.
එතකොට මට තවත් දවස් කීයක් ඉතුරුද ? දවස් 13870 – 9125 = 4745
දවස් 4745
සති 677
හරි ඔකෙනුත් අඩු කරපංකෝ නිදා ගන්න වෙලාවක් , බොක දාන්න , කන්න ,

ඉතින් අන්තිම වශයෙන් අපි කරන්නේ යම් කිසි යන්ත්‍රයක් පාලනය කරමින් ශරීර ක්ර්ත්යන් කරමින් 2060.12 .12
කලින් දිනයකදී මිය යාමයි . ඉතින් කියන්න තියෙන්නේ සල්ලි වලට target තියාගන්න එපා. එතකොට උබට නොදැනීම උබේ ජීවිතය ගෙවිලා තියෙයි. වැඩ කියන ක්‍රියාවලිය උබට කවදාවත් ඉවරකරන්න බෑ . සල්ලි හම්බ කරපන් ජීවිතය විදින ගමන් . ( මම කිව්වා මට අද ගොඩක් සතුටු දවසක් කියල, මම program කරපු image processing bot එක අද මට සාර්ථක කරගන්න පුළුවන් උනා. ඒක ගැන කියනවනම් මේ ලියන මොහොතේත් මම කෙනෙක්ව කුලී වැඩකට දාලා තියෙනවා වගේ තමා ඔහු වැඩ කරනවා. මට මුදල් ලැබෙනවා ( නීති විරෝදී නෑ හොදේ )
ඉතින් මට ගොඩක් සතුටුයි. මට හොදටම මතකයි මගේ පලවෙනි computer එක ගත්තේ මාස දෙකක් කට්ටක් කාල මම o/l ඉවර වුන ගමන් වැඩ කරල . p4 32 vga 256 ram ඉතින් මට අද ඉන්න තත්ත්වය ගැන ගොඩක් ගොඩක් සතුටුයි .
තවත් දෙයක්,
මම 0/l සහ A/l class එකක් දැකලවත් නෑ (ඇත්තම කියනවනම් ඒ දවස් වල සල්ලි තිබුනේ නෑ ). මම ස්කොලේ ගියේ ජාතික පාසලකටත් නෙවේ. මම a/l කරේ art වලින්. ඉතින් කව්රු හරි කියනවනම් it or computer ෆීල්ඩ් ඒකට එන්න එන්න maths හරි වෙනත් subject එකක් හරි කරන්න ඕනා කියල. එක විහිළුවක් .
හැබැයි මචන් අදටත් මම හැමදාම යාළුවොත් එක්ක හවසට වොලිබෝල් play කරනවා. සතියකට පාරක් හරි කොහේ හරි පීනලා නාන්න යනවා. මේ දවස් වලට අනුන්ගේ රබුටන් , දුරියන් ,මැංගුස් වලට සැරටම පනිනව.
රස්තියාදු ගහනව. හැබැයි කවදාවත් ගංජා වලින් අරක්කු වලින් සතුට හොයල නෑ.
ඕමි , කැරම් play කරනව , එතකොට fishing කරනව ( ලොකු මාළු ඉන්න දොළක් තියෙනවා මෙහෙ ) ,
කැලේ යනව . එතකොට හොරෙන් කුරුම්බා කඩනව .
තව එක එක දේවල් හදනව දුනු , ඊතල ,( crossbow එක මගේ ආසම wepon එක )
සතියකට 3 පාරක් විතර ඉගෙනගන්න institute ඒකට යනව , තව මල ගෙයක් බන ගෙයක් තිබුනොත් අනිවා දවස් හතම වගේ අදිනව අදුරන්නේ නැති එකෙක්ගේ උනත් ,
ඉතින් මම ගැන කියනවනම් කොහොමටවත්ම computer එක මගේ ජිවිතේ කරගෙන නෑ. ඉතින් ඔය company වලින් ඔලුවට දාන “ You are a programer , you have no life ”
“ you are born to do it ”
වගේ දේවල් වලට අහුවෙන්න එපා මචන්.
උබට හිතන්න ගොඩක් දේවල් තියල මම කැපෙනව .
)

index.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63588.38
ETH 2595.97
USDT 1.00
SBD 2.81