Help me lose some weight and gather money for charity - 1 vote = 1 km | Pomóż mi trochę schudnąć i zebrać kasy dla potrzebujących! 1 głos = 1 km

in #life7 years ago

Hey guys. Today I have a deal for you.

EnglishPolish
I've been meaning to start running but so far it doesn't go well. Therefore I thought I'd make a public promise to all of you and also a bargain of a kind, challange for Steemit.Ostatnio zabieram się za bieganie. Ale coś mi nie idzie. Pomyślałem zatem, że złożę na blockchainie publiczną obietnicę a i przy okazji pewien deal, wyzwanie społeczności.
For every vote this post receives I'll run exactly 1 km. Mind you that running is the least thing I'd normally do as I'm training powerlifting, while my weight is over 90 kg. Yeah...Za każdy głos, który ten post otrzyma, przebiegnę 1 km. Weźcie pod uwagę to, że ćwiczę głównie trójbój i ważę ponad 90 kg. Także tego...


(supposedly that's me)|(podobno ja)

EnglishPolish
Furthermore if this post goes above $5 I'll shave my head bald and post the pic 8). It'll be funny to see as I look hilarious without my hairPonad to, jeśli post ten zbierze przynajmniej $5, to walnę się na łyso. A łysy wyglądam śmiesznie, także się pośmiać będzie można.

EnglishPolish
Also, that's not all. All the SBD I'll receive from this post shall be send to some charity. Which one I yet don't know, but I'll see about that.Ale to nie koniec. Całe SBD, które otrzymam z tego posta, przekażę na cele dobroczynne. Na co konkretnie to nie wiem, ale się zobaczy.
I make this post to keep myself motivated and not to forget. Also, maybe I'll be able to help others with it, heck why not try, right? :)Ten post tworzę głównie po to, by mieć motywację i nie zapomnieć o celu. Poza tym jak może uda mi się przy okazji pomóc jeszcze innym, to czemu by nie spróbować, co? :)
So... Steemians. This is a challange for you! Will you make me a marathoner or maybe I'll run just 1 km? Who knows, we'll see!Także ten... Stemianie. Oto wyzwanie dla was! Uczynicie ze mnie maratończyka, czy też może przebiegnę tylko 1 km? Kto wie, zobaczymy!

Let's see what you can do! | Zobaczmy na co was stać!

Sort:  

Powodzenia! Za mnie też trzymaj kciuki, nienawidzę biegać, ale zaczynam...

Powodzenia wzajemnie
Dobrze wiedzieć, że jakiś inny 'entuzjasta' biegania też zaczyna się toczyć po ulicach haha

good post, thanks!!

Teraz czekamy na jeden dodatkowy upvote który spowoduje $5.

No i wylądował

Jakie wyniki w trójboju?

Przysiad 165 kg, Wl 115 kg i MC 180 kg @ BW około 80-85 kg coś takiego, wszystko bez pasa i pasków
Jestem dopiero na mocnym początku swej drogi, ale jak na mój wiek to nie tak źle

Czyli na chwilę obecną 17km i łysa głowa? :)

No już 18 ;)

Super pomysł, powodzenia! :)

Dzięki, biorąc pod uwagę moje zamiłowanie do biegania, to bardzo się przyda.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61388.48
ETH 2984.48
USDT 1.00
SBD 3.65