Yeni Çağın Bir Başka Habercisi:EOS [Cointurk 5. Projesi]

in #kusadasi6 years ago (edited)

indir.jpg

Merhaba arkadaşlar. Cointurk projelerinden bir diğeri olan EOS ile ilgili fikirlerimi sizlere aktarmak istiyorum.

EOS için kripto para borsaları ve sanal para piyasalarında Ethereum’un yerini alması oldukça muhtemel bir coin olarak söylentiler duyuluyor . Ethereum yapısına benzer bir blok yapısı olan sistemde kullanıcıya ait olan yani merkezi olmayan uygulamalar bu platform üzerinde istenilen şekilde geliştirilebilir. Bu özelliği ile Ethereum’a oranla daha kolay kullanılıp daha hızlı olabileceği hedefler arasında.

Ethereum'un yerini alması ile ilgili söylentilerin sebeplerine değinecek olursak:

1.Ethereum, kullanıcılarından her işlem için ödeme yapmalarını ister ve işlem ücretleri çok yüksektir. EOS’ta ise sunucu kaynağını kullanmak için hiçbir coin harcamanız gerekmez, yalnızca EOS coini bulundurmanız yeterli. Hesabınızda EOS olduğu sürece ücretsiz işlem yapabilirsiniz.
2.EOS, merkezi olmayan uygulamaları (Dapps) destekleyen bir kripto platformudur. Geliştiricilerin bu Dapps'ları geliştirmesini kolaylaştırmak için tasarlanmıştır.
3.Ethereum'da bir uygulama oluşturmak için öncelikle uygulama için kod yazıp daha sonra bunu makine moduna geçirmeniz gerekir. Ancak EOS, bu işlemi daha kolay hale getirmeye çalışıyor. Yani EOS üzerinde merkezi olmayan uygulamalarla etkileşim kurmak için akıllı sözleşmelere gereksiniminiz kalmayacak. Bu da kullanıcıların bu etkileşimler için artık para ödemeleri gerekmediği anlamına gelir.

Bu gelişmelere ve daha fazlasının vaat edildiği EOS'a yatırım yapmak bizleri zor duruma sokmaz kanımca. Mevcut değeri, bahsi geçen Ethereum veya Bitcoin gibi çok yüksek olmadığından şahsım adına ben de EOS'a yatırım yapma taraftarıyım. Şu anki değerini aşağıdaki grafikte TL ve USD bazında görebilirsiniz.- link Önceki projelerde de bahsettiğim @kusadasi ekibinin Türkiye'de cryptocurrency marketini geliştirmek, büyütmek ve dünyaya duyurmak adına başlattığı projeye destek veriyor, sizleri de katkı sağlamaya davet ediyorum. İyi günler.
eos.png

Sort:  

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

@alfamanmunir meraba ağbi valla bu latformda türk bi arkadaş ararken rastladım sana yazıların gerçekten kaliteli yazılar inşallah çok daha iyi yerlere gelirsin hemen takip ediyorum seni :)

Eyvallah kardeşim ben de ettim seni şimdi :)

proje yazınızı oyladım, bol bereketli kazançlar :))

Teşekkürler :) Ben de dönüş yapıyorum şimdi

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70455.47
ETH 3561.82
USDT 1.00
SBD 4.71