Czwartek to pechowy dzień dla kryptowalut

in #kryptowaluty6 years ago (edited)

Dotarliśmy do czwartku. Jednego z bardziej nielubianych przeze mnie dni. Kojarzy mi się on naprawdę fatalnie. Swego czasu musiałem regularnie odwiedzać swojego chirurga w czwartki. Nie dość, że stresowały mnie i denerwowały te wizyty to jeszcze w dodatku musiałem tam jeździć w okolicy południa, a to oznaczało, iż mój dzień był mocno rozregulowany taką wycieczką 20 kilometrów poza Warszawę.

Gdy skończyły się te wizyty to zaczęły się regularne najazdy czwartkowe sprzątaczki na nasze biuro. Nigdy nie masz pewności kiey do Ciebie przyjdzie i przegoni Cię z odkurzaczem z pokoju. Na szczęście dziś jej nie było…

Ten motyw o sprzątaczce to oczywiście tylko żart i nawet najbardziej zatwardziały informatyk musi czasami odkurzyć swoją piwnicę.

Zacząłem jednak opowiadając o moich uczuciach na temat czwartku, ponieważ patrząc na to co się dzieje na rynku kryptowalut, można powiedzieć, iż dla wielu osób ten dzień jest niezwykle pechowy. Gdzie by nie spojrzeć, tam spadki:

Nawet jeden z moich ulubionych w ostatnim czasie coinów, czyli Digibyte dziś jest mocno przeceniany. Zresztą, całkiem niedawno przygotowałem o niej materiał, więc jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam:
http://blog.askomputer.pl/kryptowaluta-digibyte/

Jakie jest moje zdanie na temat obecnych spadków? Cóż… nie czuję się bardzo zaskoczony. Można nawet rzecz, iż przewidziałem to w filmie, który opublikowałem dwa dni temu:

Tam dokładnie wspominałem o tym, iż w mediach społecznościowych wszyscy cieszą się standardową, co miesięczną hossą, a zaraz pewnie znowu wszyscy będą w żałobie. I cóż, sprawdziło się. Niestety. Oto jak obecnie wygląda kurs:


Jak widać, odbiliśmy się ponownie od linii oporu, którą rozrysowałem na żywo 24 lipca na kanale Youtube. I obecnie mierzymy się z linią wsparcia rozrysowaną 3 lipca.

I niestety, ale tym razem widać dwa zagrożenia:

  1. Ten spadek do linii wsparcia był bardzo gwałtowny. Praktycznie w jedną dobę zostały przegonione wszystkie wzrosty z ostatnich dni.
  2. Minimalnie spadliśmy poniżej linii oporu, a to oznacza, że jeżeli nie pojawi się nagle odbicie to jest szansa na jeszcze większe spadki. Kto wie, może nawet poniżej 5000$.

Nadzieję jaką tu widzę to mimo wszystko to jak nagły był ten spadek. Otóż, wygląda to na celowe zarzucanie rynku i próbę zbicia ceny. Ewentualnie, ten tajemniczy portfel, o którym ostatnio się dużo mówiło, wysypuje i wyprzedaje właśnie swoje tokeny. Więcej znajdziecie tu:
https://comparic.pl/portfel-btc-wyceniany-na-800-mln-usd-ponownie-aktywny-czy-mamy-sie-czego-obawiac/

Jako, że pesymistycznie dziś brzmi to jeszcze dołączę do tego link do swojego krótkiego przemówienia na Instagram TV, w którym na szybko omówiłem to jakie zagrożenia niesie ze sobą blockchain i kryptowaluty. Wszak, nie można żyć tylko zaletami i nawet w najlepszej inwestycji należy wiedzieć czy są jakieś negatywne aspekty. Zapraszam:
https://www.instagram.com/tv/BnDb0wOFB-g/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ju93i2wzeh8i

Newsletter i kalkulator krypto
Chcesz otrzymać dostęp do mojego newslettera o nowościach ze świata kryptowalut i jednocześnie odebrać kalkulator do przeliczania kryptowalut? Zajrzyj tu:
http://eepurl.com/dFJRLH

Wszystko o kryptowalutach:
http://blog.askomputer.pl/wszystko-o-kryptowalutach/

Twitter:
https://twitter.com/arkady86

Instagram:
https://www.instagram.com/arek_siczek/

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12