Kryptoměna Ultranote – XUN – aneb, třeba to jde i jinak!

in #kryptomeny6 years ago

Pokud chcete být součástí projektu, který jde jinou cestou než ostatní měli byste dát šanci tomuto zajímavému coinu.
Tento coin není zatím ani na coinmarketcapu, ale jak se dočtete níže, tohle není pro mne rozhodující měřítko.

Sám jsem se k němu dostal na doporučení od kamaráda na facebookové skupině. Zajímala mě koncem roku 2017 těžba něčeho, co dává smysl. Po mnoha analýzách jsem se rozhodl dát šanci Ultranote.

Hlavním důvodem, kromě týmu, který zatím plní co slíbí, byla podmínka, že nebudu chtít těžit něco, co se schovává za ICO, tudíž hrozí pumpy a dumpy. Zaujetí ve skupině Ultranote na Discordu zase působí, že se nejedná o krátkodobý haul. Za 2 měsíce, co XUN těžím, jsem se skamarádil s několika členy vývojářského týmu, a i teď po relativně silném krvácení na trhu kryptoměn, zůstávám dál.

Mnoho začínajících kryptoměn má jediný cíl - vybrat peníze a svést se na vlně hypu. Osobně preferuji raději přístup vytvořit něco do budoucna - používat funkční řešení. Celý projekt je táhnut zapálenými vývojáři - vizionáři stylu Elona Muska - s cílem vytvořit masivně používanou kryptoměnu, která umožní plnou anonymitu. Svou vizi naplňují postupně, nesnaží se za každou cenu tvořit hype. Jedním ze stěžejních zjištění je také to že se jedná o bezpečné Open Source řešení, ASIC resistant.
Nejlepší, co můžete udělat, si o projektu načíst na https://ultranote.org/ nebo hodit řeč s vývojáři na jejich Discord skupině. Pokud přijali mě s mými všetečnými dotazy, určitě přijmou i vás.

Já jsem jim šanci dal, a věřím, že i v Čechách brzo vyroste komunita, která se tomuto coinu bude věnovat.

Sort:  

Congratulations @avatar12! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @avatar12! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87