Wakka kikhhs

in #krsuccess2 years ago

Vandag word ek soggens om 09:30 wakker en gaan na die waskamer om my tande te borsel en op te vars en gaan terug kamer toe vanaf die waskamer.

Soos elke dag nadat ek kamer toe gekom het, gaan ek my nefhew dra en dan is ek kombuis toe om ontbyt te eet en van daar af is ek weer direk na my kamer toe.

Na ontbyt is ek van my kamer af mark toe, ek is mark toe en kyk na die weer en sien die temperatuur is 24 grade Celsius.

Toe gaan ek eers groentemark toe om groente vir my huis te koop, elke groenteprys is te hoog in ons markgebied.

Nadat ek my dagversending voltooi het, het ek teruggekom na my huis toe. Toe dit badtyd was, het ek gaan bad en nadat ek gebad het, moet ek teruggaan na my kamer en wag vir middagete.

Toe my ma my bel vir middagete, dan het ek my nefhew in die voorkant van my jonger suster gelos en ek gaan vir middagete en na volledige middagete moet ek teruggaan na my kamer toe.

Na middagete gaan ek terug na my kamer en rus lank.

Na rus was ek wakker en vars myself en drink suurlemoen tee, nadat ek tee gedrink het, het ek en my oom wat soos my beste vriend albei van ons is, die MUSAPUR ARRA gaan besoek wat buite ons dorp is deur my PULSAR te ry motorfiets.

Toe by die huis gekom en ontbyt geëet toe kamer toe gekom en die rekenaar aangesit en vir 'n rukkie na musiek geluister.

Toe die drama gekyk toe ek 'n bietjie kwaad gedoen met my nefie Toe ek aan die slaap raak om te speel, laai ek die foon en raak weer aan die slaap en dit was die aktiwiteit van die dag.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89