You are viewing a single comment's thread from:RE: 스팀잇 2주년 기념 자축 포스팅View the full contextView the direct parentparisfoodhunter (75)파리 맛집 사냥꾼in Korea • 한국 • KR • KO • 6 years ago 앞으로는 좋아지겠지요... 좋아질겁니다. 감사합니다.