Sort:  

Pokud jste v ohni pro Boha, nevadí vám vítr protivenství... Tak je to, tuším, hezky česky.

super....vidím v Tobě znalého křestana :-D

Věřím v Boha. Denně se modlím a snažím se denně otevřít Písmo. (S tím mám tedy problém. Vlastní lenost.) Pak mám problém s pravidelnou docházkou do sboru...
Podle toho, že cituješ R.Bonnkeho, tak patříš také k probuzeným křesťanům (letniční hnutí). S uznaných českých církví jsem nejblíž k Apoštolské církvi.

Mám opravdu radost, že poznávám další křestany i na Steemitu. Naše rodina sympatizuje s The Last Reformation (Torben Søndergaard). Nevím, jestli TLR znáš....proto Ti posílám odkaz: www.thelastreformation.com...

Díky, podívám se. Mám dojem, že přibýváme (my křesťané). Takže jsme vidět i na Steemitu.

Nice quote dear i like it... i agree with your quote
defiantly crisis will come...

nice one !! :)

Love to god

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10