You are viewing a single comment's thread from:RE: Nuvole, cielo e ammirazione/Clouds, sky and admirationView the full contextView the direct parentlupega (72)memberin Italy • last year Mi sono sempre piaciute le nuvole. Ti auguro un felice fine settimana